leftbehind Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 (redigerad) jag har plockat 49 oysters av 50, men jag kan inte hitta den återstående, jag kan ej förstå vart den kan vara. Redigerad 5 december, 2004 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 De är inom marinbasens område. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Macop Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Annars så finns det en karta vart alla oysters är. Titta på Topicen med viktiga länkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 4 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Jo jag vet om kartan, men det är det att jag har för mig jag har tagit alla, men de har jag inte, så jag vet inte vilken jag ska testa. Har nån av er ett tips ifall det är någon av dom man lätt glömmer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lobster Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 haha då e vi 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 sätt in kartan på paint o kryssa för dom du tagit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 jo det är sant, men då måste jag gå igenom varenda. Ni vet kartan man fick med när man köpte spelet. Kan det vara en fördel att markera på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts