Tidsam Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Jag håller på att klara alla Race Tournaments! Och än så länge har jag klarat guld i hela LS, SF och i LV så har jag klarat guld i allt på den där man kör MC och Bil jag har kvar det med flygplan! 1. Vad får man när klarar guld i allt på alla Racen? 2. På flygplansbanorna räcker det med att man bara kommer i mål eller måste det vara under en viss tid? 3. Hur många gånger har ni blivit Wasted/Busted? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 4 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Jag kan svara på nr 1 och 2 själv nu 1. Man får 1 MILLION!! det står all races comlete.... 1000000$ 2. Man behöver bara komma in i mål utan en viss tid Men svara gärna på trean Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Jag kan svara på nr 1 och 2 själv nu 1. Man får 1 MILLION!! det står all races comlete.... 1000000$ 2. Man behöver bara komma in i mål utan en viss tid Men svara gärna på trean Nr 1 kan nog vara värt att kanske slänga in i klistrade tråden fram över. Tack för lite användbar information Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts