Frenzy Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 här kan ni skicka era julrim skriv gärna vad dom är till också jag kan inte rimma ett skit det överlämnar jag till er ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 hehe, den bästa sidan som finns för julrim är denna sida! Där finns det många bra rimlösningar på varje ord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 (redigerad) yess!! en topic helt tillängad mig tomtenissar söta som onda dockor me knivblad- jag skippar detta rim, lägger ny rad i rivstart- tomten är sexigast, iförd stringtrosor- fast här pratar jag bara strunt med hjälp av rimglosor- @ Marquis: fan rimordlistor? aldrig hört talas om nåt sånt? Redigerad 4 december, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 (redigerad) och det är rim för sexiga stringtrosor? EDIT: hehe, nä, jag vet. Men en av mina recensionssidor som jag är på har den på sin sida (www.reclandet.nu) Redigerad 4 december, 2004 av Marquis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 (redigerad) Rim till en Hockeyklubba : Jesusbarnet låg i sin krubba. Här får du en hockeyklubba Redigerad 4 december, 2004 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Weener: hahaha grym Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Nu när det är vinter och du fryser, så får du nåt till fötterna som myser... Sockor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Ärad vara gud i höjden Denna har jag gjort i slöjden (Tror det va min brorsa som kom på den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Haha,.. den har funnits länge,...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 (redigerad) Ärad vara gud i höjden Denna har jag gjort i slöjden (Tror det va min brorsa som kom på den) Ärad vare gud i höjden Denna har jag inte gjort i slöjden? var det väl? Redigerad 4 december, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Ärad vare gud i höjden Denna har jag inte gjort i slöjden? var det väl? nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 här är något du kan använda till din mus, inte ute, utan i ditt varma hus, den har vibrator, men är ingen dator ooooh, så perverst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Rim till en Hockeyklubba : Jesusbarnet låg i sin krubba. Här får du en hockeyklubba HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 här är något du kan använda till din mus, inte ute, utan i ditt varma hus, den har vibrator, men är ingen dator ooooh, så perverst Haha Själv har jag inga julrim att komma med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Nu är vi trötta på ditt turkspråk och dina rop, här får du en svensk ordbok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Av mormor din fick du en tripp till ett spa. Men av mig får du GTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emil_91 Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 JAg komm inte på ett rimm jag suger mer en dekrim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 JAg komm inte på ett rimm jag suger mer en dekrim Den här tråden handlade om "Julrim", och jag tror inte man ger bort dekrim medlemskap i julklapp. Isåfall måste det vara den sunkigaste klappen i världshistorien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Den här tråden handlade om "Julrim", och jag tror inte man ger bort dekrim medlemskap i julklapp. Isåfall måste det vara den sunkigaste klappen i världshistorien. garvade när jag läste det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 garvade när jag läste det där Haha, jag står allid till tjänst Ett till rim: När det är kallt ute och du fryser Då kan du komma in till mitt hus där det lyser Där står min TV på Så här får du GTA2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts