reKan Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Går ju fan inte klara. För d första så hur jag än fjantar på me fallskämen så går d inte nå taket. Landar ALLTID på marken. Sen så klarar jag mig till korridoren och har skjutit alla. Sen när man ska ner för trappen dör jag jämt. Å dom där veka pojkarna i kostym dör ju då jävlat direkt. Hur ska man klara de här skituppdraget, d värsta hittills. DYNGA !!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Du är bara dålig, jag landade perfekt, klarade mig genom hela huset, jagade snubben körde under hans bil gick ut och sköt sönder hans bil med Combat Shotgun.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
reKan Skrivet 4 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 D är inte möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
51:an Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 jo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Haha, jag är inte bra med fallskärmen, men t.o.m jag landade på taket på förat försöket och klarade även uppdraget på första försöket. Ta det bara lugnt, och skaffa full armor och hälsa, och ett kraftigt vapen. Ta även upp armorn i öppna hallen och i köket vid trappan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Så du slipper förlora liv i början, ställ dig längst till höger mellan ventialtionsgrejerna. Där kan dem praktiskt taget inte skjuta dig alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 När du hoppar med fallskärmen i början så fäll ut den direkt och tryck sedan bakåt så kommer du till taket. När du är där så kan du ställa dig ungefär i mitten på helikopterplattan och ta fram AK:n eller M4:an och autosikta samtidigt som du trycker på R2 och R1 för att cykla target. När du har kommit in i huset så kan du också hålla dig lite i bakgrunden och typ "snipra" med M4:an eller AK:n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Fallskärmen kräver lite känsla när man styr. Själv utlöste jag den nästan direkt efter jag hoppat ur planet och styrde sedan utan problem dit man ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vtec Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 I slutet på *A Home in the Hills*, vad är det för bil som "Big Poppa" flyr i , har inte sett den i spelet förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vtec Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 I slutet på *A Home in the Hills*, vad är det för bil som "Big Poppa" flyr i , har inte sett den i spelet förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
reKan Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Klarade d igår iaf. Vet inte va han hade för kärra, men den man följde efter i hade då rutten väghållning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts