Mr_link Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 hur mkt kan jag få för mitt ps 2 har 2 handkontroller 1 minnes kort 8 mb 5 spel bl.a Gta san andreas, gta vice city, virtua fighter 4 evolution, true crime, project zero 2 Vad får jag för de ?? det är lite garanti kvar det går helt perfekt utan problem.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 2300 kanske ! eller 2500 men inte mer tror jag ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 4 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 vill ha svar från många nån mer ? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Hur gammalt är ps2t? Är handkontrollerna original? Är minneskortet original? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 4 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 ungefär 1 år minnes kortet vaddå orginalt klart :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 ungefär 1 år minnes kortet vaddå orginalt klart :S Ja är dem från Sony eller från nåt annat företag som t.ex. Joytech eller Chili? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_link Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 sony Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 1600 kanske du kan få för allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts