Ceone Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Jag har skapat ett forum hos invisionboard men hur lägger man till forum delar? jag har lagt till dom på admin kontroll men dom kommer ändå inte dit vad har jag gjort för fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 När du skapar dom så måste du fylla i lite tjafs längst ner, Permission Masks, det vill säga vilka medlemmar som ska och inte ska se det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 När du skapar dom så måste du fylla i lite tjafs längst ner, Permission Masks, det vill säga vilka medlemmar som ska och inte ska se det. kan man inte ändra det när man har skapat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Jo, under Permission Masks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts