Reiny VS Snowy Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 vet nån när millie e hemma?? det står att jag går minus med henne men hon e aldrig hemma!!!! :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Hon kommer hem prick 12.00 för mig iallafall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 slampan e borta för mig också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoonaz Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 hon är där klockan 12.00, men inte alla dagar. bara att spara några gånger så det blir nästa dag och åka dit igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Hon var borta ett par dagar för mig också. Hon brukade alltid vara hemma vid 12, 13 tiden, men vipps så hade hon bytt tider och var alltid hemma runt 04. Prova olika tider, stå inte å vänta (det har aldrig fungerat för mig). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts