Krax Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Jag kommer ihåg lite av den är att: det är en sexgalning som i mitten av filmen måste amputera ena pungkulan, och hans kompis ska hitta reda på den, kompisen är kär i tjejen som "pungkulan" ska gifta sig med. allt jag kommer ihåg av filmen. den spelade sig på ztv 21:00 och slutade vid 22:50 någon som vet vad denhette? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Tomcats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Hehe, såg slutet av filmen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Haha, den är bra. Äckligast när en gubbe äter upp hans pungkula. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Så jävla skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Haha, den är bra. Äckligast när en gubbe äter upp hans pungkula. Oh, påminn mig inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts