Foo Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 (redigerad) Röst på och skriv gärn fördelar och nackdelar Redigerad 4 december, 2004 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Kan då intyga att PS2 v12, alltså SCPH 70004 är garanterat tystare, fläkten låter kanske 13dB, inte mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Öh... versioner? Kan inte de där numrena utantill, men hos farsan har jag ett silver-ps2 som knappt låter alls, det skulle jag rekommendera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Öh... versioner? Kan inte de där numrena utantill, men hos farsan har jag ett silver-ps2 som knappt låter alls, det skulle jag rekommendera. jag menar den nya slimmade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 på det nya, lilla, så öppnas luckan uppåt. som på playstation1. värt att tänka på.. ska själv köpa nytt ps2, mitt gamla har också dött. men jag ska nog köpa 'stora' modellen. kostar mindre, är precis lika bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 på det nya, lilla, så öppnas luckan uppåt. som på playstation1. värt att tänka på.. ska själv köpa nytt ps2, mitt gamla har också dött. men jag ska nog köpa 'stora' modellen. kostar mindre, är precis lika bra. Varför? för en hundring mer får man en 20% mindre, nästan knäpptyst ps2 med inbyggt nätervksadapter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 mjo. men som sagt, luckan öppnas uppåt. kan inte ha det i min nuvarande, eller nästa tvhylla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 mjo. men som sagt, luckan öppnas uppåt. kan inte ha det i min nuvarande, eller nästa tvhylla. ta ut den ur hyllan och håll den i handen den är så liten ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 De blev en PS2 mini Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 De blev en PS2 mini vart du nöjd då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 vart du nöjd då? japp den fungerar bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benny_Z Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 jag hade en sån 50004 innan och så gick den sönder så jag ville ha en mini-PS2 och jag tycker att den låter mindre min mini ps2 har också ir-port Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Mikolan - jag har tagit mitt förnuft tillfånga. det blir den lilla slimmade versionen.. ska förhoppningsvis köpa ett senare idag. är slut i de flesta affärer här i malmö, men jag har hittat en som har några kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts