Jump to content

Horsebetting hur?

Joffe
 Share

Recommended Posts

hallår där, jag tyckte jag hade lite för lite pengar bara 120 000 $. Så ja tyckte att ja skulle gå och vinna lite på horsebetting första gången så sattsa jag 50 000 så vann jag men alla precis alla gånger efter så förlora jag körde kanske 20 gånger.

Ja förstår ja måste ju ha större chans att vinna eller? förresten jag har 20 i luck.

Vet ni vad man kan göra? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hallår där, jag tyckte jag hade lite för lite pengar bara 120 000 $. Så ja tyckte att ja skulle gå och vinna lite på horsebetting första gången så sattsa jag 50 000 så vann jag men alla precis alla gånger efter så förlora jag körde kanske 20 gånger.

Ja förstår ja måste ju ha större chans att vinna eller? förresten jag har 20 i luck.

Vet ni vad man kan göra? :lol:

sammla hästskor för att få bättre luck?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

gör såhär:

spara dina 120 000, spela allt på den turkosa hästen, förlorar du så laddar du, satsar allt, och om du förklorar så gör du om hela processen, men om du vinner, spara och satsa allt igen.. kan ta en stund..

och ja, större chans att du vinner om du samlar hästskor.. det är iallafall bekräftar när det gäller casion-gambling, vet inte om det även gäller ITB

Länk till kommentar
Dela på andra sidor