Joffe Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 hallår där, jag tyckte jag hade lite för lite pengar bara 120 000 $. Så ja tyckte att ja skulle gå och vinna lite på horsebetting första gången så sattsa jag 50 000 så vann jag men alla precis alla gånger efter så förlora jag körde kanske 20 gånger. Ja förstår ja måste ju ha större chans att vinna eller? förresten jag har 20 i luck. Vet ni vad man kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 hallår där, jag tyckte jag hade lite för lite pengar bara 120 000 $. Så ja tyckte att ja skulle gå och vinna lite på horsebetting första gången så sattsa jag 50 000 så vann jag men alla precis alla gånger efter så förlora jag körde kanske 20 gånger. Ja förstår ja måste ju ha större chans att vinna eller? förresten jag har 20 i luck. Vet ni vad man kan göra? sammla hästskor för att få bättre luck? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 4 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 sammla hästskor för att få bättre luck? Va!? kommer ja få större chans att vinna om ja börjar sammla hästskor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 gör såhär: spara dina 120 000, spela allt på den turkosa hästen, förlorar du så laddar du, satsar allt, och om du förklorar så gör du om hela processen, men om du vinner, spara och satsa allt igen.. kan ta en stund.. och ja, större chans att du vinner om du samlar hästskor.. det är iallafall bekräftar när det gäller casion-gambling, vet inte om det även gäller ITB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_rico6 Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 hur mkt kan man ha som högst i luck?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Jag har samlat alla 50 hästskor och har 1000 i Luck. Är nog det högsta man kan få. Eller, någon som kanske har mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts