Kaboom Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Det är det bästa spelet som finns.. Själv är jag Night Elf.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 (redigerad) ehm. du kan väl berätta att det inte kommit, att bara closed beta testet för eu har kommit. och att final test kommer snart . vissa tror nog att det har kommit om du säger att du är night elf *Sorry om ja lät sur, men är inte de, ville bara påpeka* men ja ska iaf spela Gnome mage när spelet kommer ut på en pvp server, och på¨final test Redigerad 4 december, 2004 av Lallaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Det finns ju i staterna men när kommer det till Sverige egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 mellan januari-februrai någonting, tror det är 1 feb, men ni kan ju alltid leta upp en sida med den informationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 4 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 ehm. du kan väl berätta att det inte kommit, att bara closed beta testet för eu har kommit. och att final test kommer snart . vissa tror nog att det har kommit om du säger att du är night elf *Sorry om ja lät sur, men är inte de, ville bara påpeka* men ja ska iaf spela Gnome mage när spelet kommer ut på en pvp server, och på¨final test Men! Jag spelar på privat server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 hur då??, olaglit ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 4 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 (redigerad) hur då??, olaglit ? Nej, det är inte olagligt.. Varför gör du alltid sleep simleys? Sover du?? Redigerad 4 december, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Har förbokat och ska lira som Troll Hunter, precis som i Open Beta. Hinner inte spela Closed, ska bort på jullovet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 4 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Har förbokat och ska lira som Troll Hunter, precis som i Open Beta. Hinner inte spela Closed, ska bort på jullovet Ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Skulle garanterat köra, om man slapp månadsavgiften. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Det där "World Of Warcraft" verkar vara ganska roligt.. Jag kanske kan börja spela det istället för StarWars Galaxies.. Hur roligt är det igentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Det där "World Of Warcraft" verkar vara ganska roligt.. Jag kanske kan börja spela det istället för StarWars Galaxies.. Hur roligt är det igentligen? jätteroligt , det är grymt bra också. kolla lite här å där på sidor. www.worldofwarcraft.se kolla runt där så får du nog också ett litet greep om hur det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Skulle garanterat köra, om man slapp månadsavgiften. Det finns ju gamecards, broder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Skulle garanterat införskaffat det om man slapp månadsavgiften, att betala för både spelet och användningen är inget jag tänker göra, iaf inte när den ligger på 120kr per månad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Skulle garanterat införskaffat det om man slapp månadsavgiften, att betala för både spelet och användningen är inget jag tänker göra, iaf inte när den ligger på 120kr per månad Men dem msåte ju täcka utgifterna för serverdrift.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Men dem msåte ju täcka utgifterna för serverdrift.. Självfallet måste dom det! Tror inte Vigge menar det(inte jag heller)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts