drdsupermotard Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 ja håller på och exportera bilar och på andra listan finns ett fordon som heter tanker... så nån som har en bild på den eller vet vart den finns? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Här är det en bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
drdsupermotard Skrivet 4 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 ok tack ska du ha men vart finns den där då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Landsvägar, oftast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bastard Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Jag behöver få tag på en Patriot, jag vet var den finns. Men det är ju inte det allra lättaste att komma ut därifrån levande. Något tips, eller så? Vissa säger sig ha sett den vid sjukhuset i LV, men det är knappast troligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
drdsupermotard Skrivet 4 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 joda det går men... åk till bilen först sen skjuter du ner alla cops i närheten sen drar du full sula mot hamnen (det går) ps. ja tror inte den finns bakom nåt sjukhus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Macop Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Det finns en vid East Cehmical industries (eller ngt sånt heter det). Den är vid slutet av motorvägen i SF (sydöst). Där ska det stå en Patriot parkerad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deadnight Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 *spoiler* om du har kommit till lv och gjort uppdraget green gog (eller nåt sånt) ta bara jetpacken flyg söderut till area 69 sen står det en massa olika fordon där vid några hangarer bland annat en patriot, det är inte säkert att den alltid står där men den spammas där ganska ofta. kliv in i den kör ful sula mot södra grinden, paja den och sen är det bara att köra gasen i botten mot dit flygfält och köra in den i garaget eller hangaren sen springer du in och sparar i huset och stjärnorna är borta och har du tur så har du fått dig en fbi rancher på köpet (jag fick 3) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Jag behöver få tag på en Patriot, jag vet var den finns. Men det är ju inte det allra lättaste att komma ut därifrån levande. Något tips, eller så? Vissa säger sig ha sett den vid sjukhuset i LV, men det är knappast troligt. men den står bara vid sjukhuset i LV vid ett tillfälle, *SPOILER* när man ska preja ambulanser jag har släckt patrioter i Firetruck uppdrag, testa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts