Kaboom Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 4 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 (redigerad) En till bild Redigerad 4 december, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Jag, med modden så man kan gå in i alla hus som man har kunnat göra på olika uppdrag .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 4 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Jag, med modden så man kan gå in i alla hus som man har kunnat göra på olika uppdrag .. Okej.. Någon annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Japp, om man moddar så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 nää, vad i helsike är det där för ställe? Jag begriper att man moddar för att komma dit, men... vad föreställer allting där? Beskriv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 nää, vad i helsike är det där för ställe? Jag begriper att man moddar för att komma dit, men... vad föreställer allting där? Beskriv! Det finns en mod som gör så att du kan besöka alla ställen som fanns i cutscenerna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Det där är ju Sonnys ställe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Det där är Marcos Bistro där Sonny och hans kumpaner sitter och snackar i introfilmen men det ligger ju på andra våningen i Ocean View Hotel. Här är en film som visar var de gömt rummet. Konstigt att rummet finns på två ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts