heat Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 jag undrar vad pc-gamer satt för betyg på dom här spelen call of duty,ghost reacon,farcry,thief3,halo,doom3 och max payne2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 gå in o kolla på pcgamer.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 4 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 gå in o kolla på pcgamer.se hur då? det står ingenstans att man kan se deras resentioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 PCG nr. 83 - Nov 2003 Call of Duty - 91 % Halo (PC) - 85 % PCG nr. 88 - Apr 2004 Far Cry - 89 % PCG nr. 92 - Aug 2004 Doom 3 - 90 % - Jag tog bara och tittade vad jag hittade av det du sökte i de PCG's närmast mitt skrivbord, orkar inte leta igenom hela mitt lilla "arkiv" av PCG's (Hehehe prenumerat (Stavning) sedan nr 5.) Därefter tycker jag inte du skall köpa ett spel bara för att de snubbarna på PCG ger dem bra i betyg... PC-Gamers (liksom alla andra speltidningar.) skriver efter vad de tycker, du bör läsa igenom hela recensionerna där de skriver sammanfattning av vad spelet innehåller, känsla, etcetra, vilket skulle vara mycket säkrare då du får veta så mycket mer än bara betyget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 4 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 PCG nr. 83 - Nov 2003 Call of Duty - 91 % Halo (PC) - 85 % PCG nr. 88 - Apr 2004 Far Cry - 89 % PCG nr. 92 - Aug 2004 Doom 3 - 90 % - Jag tog bara och tittade vad jag hittade av det du sökte i de PCG's närmast mitt skrivbord, orkar inte leta igenom hela mitt lilla "arkiv" av PCG's (Hehehe prenumerat (Stavning) sedan nr 5.) Därefter tycker jag inte du skall köpa ett spel bara för att de snubbarna på PCG ger dem bra i betyg... PC-Gamers (liksom alla andra speltidningar.) skriver efter vad de tycker, du bör läsa igenom hela recensionerna där de skriver sammanfattning av vad spelet innehåller, känsla, etcetra, vilket skulle vara mycket säkrare då du får veta så mycket mer än bara betyget. tack för svar men jag söker betyget av thief3 som jag tror ska finas juli nummret som kom i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Thief 3 gav de 88% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 tack för svar men jag söker betyget av thief3 som jag tror ska finas juli nummret som kom i år. Ifall du bara letar efter T3s recension varför skriver du då alla andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
heat Skrivet 4 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Ifall du bara letar efter T3s recension varför skriver du då alla andra? jag ville veta det men mest ville jag nog veta vad dom gav thief3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts