Jump to content

tokyoplastic.com

P-C
 Share

Recommended Posts

1: Hatar sidor som har ett intro som sedan bara ska öppna huvudsidan i en popup

2: Sidor med ljud är något som kan bli riktigt irriterande

3: Den var ju inte alls snygg, dåligt genomarbetad (fullt med tomma ytor, stort vertikalt mellanrum innan något annat än den lilla textboxen, etc.)

4: Att bygga upp introsidan med en tabell när det endast är 2 element som ska radas upp under varandra måste vara det onödigaste man kan göra, hella tabellen kunde lätt ersättas med en enkel <br />

5: Svårnavigerad

6: Tar evigheter innan man ens kan välja var man vill gå (drummachine, prints, etc.), och innan dess hade iaf jag tröttnat på skiten för länge sen.

7: Ful sida för övrigt

Såga såga såga :lol:

Redigerad av vigge
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

9. vigge tror han har rätt.

10. Vigges sida är inte något speciellt den heller

11. Så vigge ska nog bara vara tyst.  :lol:

1: nej, men det är mina åsikter....

2: uppdaterad och förhoppningsvis snyggare finns på vigge.ath.cx, har inte hunnit koda klart den...

3: jag får uttrycka mig på vilket sätt som helst, lägger någon upp en tråd om en sida här så måste man inte följa alla andra och tycka den är snygg, jag gör inte det. du verkar ju inte ha någon hemsida alls, betyder det att du inte ska få säga något då eller?

GTA_Freak: man tackar, om jag itne tycker den är snygg, ska jag fortfarande skriva att den är snygg då eller?

Redigerad av vigge
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fattar inte varför folk hoppar på vigge för att han säger en sak.

Det finns något som kallas för Yttrandefrihet och han ska kunna framföra sina åsikter utan att bli påhoppad!

Yttrandefrihetsgrundlag (1991:1469)

1 § Varje svensk medborgare är gentemot det allmänna tillförsäkrad rätt enligt denna grundlag att i ljudradio, television och vissa liknande överföringar samt filmer, videogram, ljudupptagningar och andra tekniska upptagningar offentligen uttrycka tankar, åsikter och känslor och i övrigt lämna uppgifter i vilket ämne som helst.

Yttrandefriheten enligt denna grundlag har till ändamål att säkra ett fritt meningsutbyte, en fri och allsidig upplysning och ett fritt konstnärligt skapande. I den får inga andra begränsningar göras än de som följer av denna grundlag.

Redigerad av Hardcore
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fattar inte varför folk hoppar på vigge för att han säger en sak.

Det finns något som kallas för Yttrandefrihet och han ska kunna framföra sina åsikter utan att bli påhoppad!

Yttrandefrihetsgrundlag (1991:1469)

1 § Varje svensk medborgare är gentemot det allmänna tillförsäkrad rätt enligt denna grundlag att i ljudradio, television och vissa liknande överföringar samt filmer, videogram, ljudupptagningar och andra tekniska upptagningar offentligen uttrycka tankar, åsikter och känslor och i övrigt lämna uppgifter i vilket ämne som helst.

Yttrandefriheten enligt denna grundlag har till ändamål att säkra ett fritt meningsutbyte, en fri och allsidig upplysning och ett fritt konstnärligt skapande. I den får inga andra begränsningar göras än de som följer av denna grundlag.

LoL? :P

De andra är bara så stora fan att de blir sängvätare så fort nån säger nåt annat ^_^

Jag är på Vigges sida. Sidan sög :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1: Hatar sidor som har ett intro som sedan bara ska öppna huvudsidan i en popup

2: Sidor med ljud är något som kan bli riktigt irriterande

3: Den var ju inte alls snygg, dåligt genomarbetad (fullt med tomma ytor, stort vertikalt mellanrum innan något annat än den lilla textboxen, etc.)

4: Att bygga upp introsidan med en tabell när det endast är 2 element som ska radas upp under varandra måste vara det onödigaste man kan göra, hella tabellen kunde lätt ersättas med en enkel <br />

5: Svårnavigerad

6: Tar evigheter innan man ens kan välja var man vill gå (drummachine, prints, etc.), och innan dess hade iaf jag tröttnat på skiten för länge sen.

7: Ful sida för övrigt

Såga såga såga :wub:

;)

din sida var ju också... *host* .. bra ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1: nej, men det är mina åsikter....

2: uppdaterad och förhoppningsvis snyggare finns på vigge.ath.cx, har inte hunnit koda klart den...

3: jag får uttrycka mig på vilket sätt som helst, lägger någon upp en tråd om en sida här så måste man inte följa alla andra och tycka den är snygg, jag gör inte det. du verkar ju inte ha någon hemsida alls, betyder det att du inte ska få säga något då eller?

GTA_Freak: man tackar, om jag itne tycker den är snygg, ska jag fortfarande skriva att den är snygg då eller?

Den sidan var ju mycket fulare :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den sidan var ju mycket fulare ^_^

du har nog aldrig sett en blog förut.

sidan har förövrigt accesibilty och usability som utgångspunkt, dessutom tycker jag (och väldigt många andra) att sidor som min (exempel: SimpleBits, 456 Berea Street, CSS-Dev, ALA) är väldigt mycket snyggare och stilrenare än flashsidor man inte kan hitta någonting på (som tokyoplastic.com).

Men jag accepterar din åsikt, jag är själv inte helt nöjd med den, har inte orkat fixa till designen än.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor