P-C Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 blev helt klart imponerad av tokyoplastics hemsida! dom har gjort hur bra animationer och bara använt flash och nåt rendrerings-program!! kolla musik-box! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Ballt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) deras drum machine kom ju 2a nån tävling R* hade http://www.rockstargames.com/upload/index.html gå in på 2003 winners och scrolla ner till multimedia så hittar du drum machine Redigerad 3 december, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) 1: Hatar sidor som har ett intro som sedan bara ska öppna huvudsidan i en popup 2: Sidor med ljud är något som kan bli riktigt irriterande 3: Den var ju inte alls snygg, dåligt genomarbetad (fullt med tomma ytor, stort vertikalt mellanrum innan något annat än den lilla textboxen, etc.) 4: Att bygga upp introsidan med en tabell när det endast är 2 element som ska radas upp under varandra måste vara det onödigaste man kan göra, hella tabellen kunde lätt ersättas med en enkel <br /> 5: Svårnavigerad 6: Tar evigheter innan man ens kan välja var man vill gå (drummachine, prints, etc.), och innan dess hade iaf jag tröttnat på skiten för länge sen. 7: Ful sida för övrigt Såga såga såga Redigerad 3 december, 2004 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 8. vigge är en småhorig besserwisser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 9. vigge tror han har rätt. 10. Vigges sida är inte något speciellt den heller 11. Så vigge ska nog bara vara tyst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 (redigerad) 9. vigge tror han har rätt. 10. Vigges sida är inte något speciellt den heller 11. Så vigge ska nog bara vara tyst. 1: nej, men det är mina åsikter.... 2: uppdaterad och förhoppningsvis snyggare finns på vigge.ath.cx, har inte hunnit koda klart den... 3: jag får uttrycka mig på vilket sätt som helst, lägger någon upp en tråd om en sida här så måste man inte följa alla andra och tycka den är snygg, jag gör inte det. du verkar ju inte ha någon hemsida alls, betyder det att du inte ska få säga något då eller? GTA_Freak: man tackar, om jag itne tycker den är snygg, ska jag fortfarande skriva att den är snygg då eller? Redigerad 4 december, 2004 av vigge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hardcore Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 (redigerad) Fattar inte varför folk hoppar på vigge för att han säger en sak. Det finns något som kallas för Yttrandefrihet och han ska kunna framföra sina åsikter utan att bli påhoppad! Yttrandefrihetsgrundlag (1991:1469) 1 § Varje svensk medborgare är gentemot det allmänna tillförsäkrad rätt enligt denna grundlag att i ljudradio, television och vissa liknande överföringar samt filmer, videogram, ljudupptagningar och andra tekniska upptagningar offentligen uttrycka tankar, åsikter och känslor och i övrigt lämna uppgifter i vilket ämne som helst. Yttrandefriheten enligt denna grundlag har till ändamål att säkra ett fritt meningsutbyte, en fri och allsidig upplysning och ett fritt konstnärligt skapande. I den får inga andra begränsningar göras än de som följer av denna grundlag. Redigerad 4 december, 2004 av Hardcore Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Fattar inte varför folk hoppar på vigge för att han säger en sak. Det finns något som kallas för Yttrandefrihet och han ska kunna framföra sina åsikter utan att bli påhoppad! Yttrandefrihetsgrundlag (1991:1469) 1 § Varje svensk medborgare är gentemot det allmänna tillförsäkrad rätt enligt denna grundlag att i ljudradio, television och vissa liknande överföringar samt filmer, videogram, ljudupptagningar och andra tekniska upptagningar offentligen uttrycka tankar, åsikter och känslor och i övrigt lämna uppgifter i vilket ämne som helst. Yttrandefriheten enligt denna grundlag har till ändamål att säkra ett fritt meningsutbyte, en fri och allsidig upplysning och ett fritt konstnärligt skapande. I den får inga andra begränsningar göras än de som följer av denna grundlag. LoL? De andra är bara så stora fan att de blir sängvätare så fort nån säger nåt annat Jag är på Vigges sida. Sidan sög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 vigge har en poäng i det han säger. Att ha hela skiten i menyn som pop-ups hatar jag. Isch. Svårnavigerat när det enda som finns är japanska krumelurer också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 1: Hatar sidor som har ett intro som sedan bara ska öppna huvudsidan i en popup 2: Sidor med ljud är något som kan bli riktigt irriterande 3: Den var ju inte alls snygg, dåligt genomarbetad (fullt med tomma ytor, stort vertikalt mellanrum innan något annat än den lilla textboxen, etc.) 4: Att bygga upp introsidan med en tabell när det endast är 2 element som ska radas upp under varandra måste vara det onödigaste man kan göra, hella tabellen kunde lätt ersättas med en enkel <br /> 5: Svårnavigerad 6: Tar evigheter innan man ens kan välja var man vill gå (drummachine, prints, etc.), och innan dess hade iaf jag tröttnat på skiten för länge sen. 7: Ful sida för övrigt Såga såga såga din sida var ju också... *host* .. bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 1: nej, men det är mina åsikter.... 2: uppdaterad och förhoppningsvis snyggare finns på vigge.ath.cx, har inte hunnit koda klart den... 3: jag får uttrycka mig på vilket sätt som helst, lägger någon upp en tråd om en sida här så måste man inte följa alla andra och tycka den är snygg, jag gör inte det. du verkar ju inte ha någon hemsida alls, betyder det att du inte ska få säga något då eller? GTA_Freak: man tackar, om jag itne tycker den är snygg, ska jag fortfarande skriva att den är snygg då eller? Den sidan var ju mycket fulare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Som hemsida sög den, som digital media var den rätt bra. Kunde dock inte göra mer än gissa genom att klicka på allt möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 Den sidan var ju mycket fulare du har nog aldrig sett en blog förut. sidan har förövrigt accesibilty och usability som utgångspunkt, dessutom tycker jag (och väldigt många andra) att sidor som min (exempel: SimpleBits, 456 Berea Street, CSS-Dev, ALA) är väldigt mycket snyggare och stilrenare än flashsidor man inte kan hitta någonting på (som tokyoplastic.com). Men jag accepterar din åsikt, jag är själv inte helt nöjd med den, har inte orkat fixa till designen än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 BAH! Älskar vigges hemsida, så ska det se ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2004 GTA_Freak: man tackar, om jag itne tycker den är snygg, ska jag fortfarande skriva att den är snygg då eller? Nej men du brukar ofta klaga på hur kassa andras hemsidor är och det är lite tröttsamt. iofs s handlade denna tråd om just en hemsida men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Nej men du brukar ofta klaga på hur kassa andras hemsidor är och det är lite tröttsamt. iofs s handlade denna tråd om just en hemsida men men... brukar jag? visa någon tråd där jag har gjort det i (förutom den här)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Vigges sida äger, kolla bara på kodningen och användarlättheten.. Det är det som skall prisas. Designen förbättras väll med tiden? Tycker iallafall att den är stilren och jävligt bekväm att klicka på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 10 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2004 Så jobbigt när man måste vänta i tio år för att få se en speciell sak det e sånt som jag inte gillar med flash sidor Vigge din sida va ju snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts