Nark Buddy Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Kom på det när jag läste "Gasmask, Var kan man köpa det?". Då undrar jag.. Var kan man köpa nightvision? Det skulle vara grymt att ha det. Gå på kvällen med det. Hur grymt som hellst. Men säkert dyrt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 haha ballt. Har jag alldrig tänkt på. Har inget svar på din fråga. Men de lät spännande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Kom på det när jag läste "Gasmask, Var kan man köpa det?". Då undrar jag.. Var kan man köpa nightvision? Det skulle vara grymt att ha det. Gå på kvällen med det. Hur grymt som hellst. Men säkert dyrt. Dom finns på ICA... 150 kr... Nä, men ärligt talat så kostar sånna typ flera tusen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Sen finns det nog inte så många som säljer sånna heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Visst, det måste ju vara as dyrt. Men man kanske skulle kunna ofra någon tusenlapp för det. Frågan är ju bara VAR dom säljer det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 har för mig att hobbex har Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 har för mig att hobbex har uuuh! En tusenlapp räcker nog INTE till det, det lovar jag!!! Men om du väntar tills du rycker in i lumpen får ni leka med sådana sedan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 uuuh! En tusenlapp räcker nog INTE till det, det lovar jag!!! Men om du väntar tills du rycker in i lumpen får ni leka med sådana sedan! det är bara 13% som rycker in i dag... så även om jag skulle vilja är inte chansen stor tt jag gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nark Buddy Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Får man göra det i lumpen!? I så fall har man något att se fram mot om man gör lumpen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 (redigerad) man skulle haft riktigt grymma NVG's (ingen hobbex-skit) och ett fett snipergevär... ligga på nätterna o snipra ihjäl folk överallt.. mouhahahaha.... eller om det finns sikten med NV inbyggt... Redigerad 5 december, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Nightvision.nu säljer mörkerkikare med bra kvalitet men smakar det så kostar det. Förresten stavas det goggles. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 min farsas kompis har ett par såna där som han köpt från nån kille. brukade leka med dem när jag var mindre, och jag fick en av dem . men tyvärr så gick den sönder och är borta nu . rätt fräcka ändå, men man får ont i huvudet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Finns Nightvision Eniros? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 fan va kul o äga ett par sånna o ha på skallen vid riktigt mörker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Hobbex har rätt hyfsade Nightvision men de kostar i.o.f.s. en slant... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 (redigerad) Man ska skulle ju haft googles och sen skulle man ta moppen och köra runt lite i skogen mitt i natten . Synd att dom kostar så mycket... EDIT: HAHA ! Hobbex har vuxenavdelning det trodde jag inte om dom ... Fast det är kanske en hobby i vissas ögon ... Dz Redigerad 8 december, 2004 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Men för helvete. Det heter GOGGLES. Googles är en helt annan sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 8 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 Dedal 360 19995 kr (Lägger i kundvagnen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts