Joffe Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 hej! trodde jag hade tagit över alla gängområdena idag men sen kollade jag på stats då står det att jag bara har tagit 98,32%. när ja kollade ytterligare på stats så såg jag att det var 1 Vagos område kvar men vart?? har kollar väldigt noga på mapen efter gult område utan resultat. Så snälla kan någon hjälpa mig har längtat länge efter att ta över allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Uppe vid båtskolan i SF/LV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Uppe vid båtskolan i SF/LV. SF/LV ??? vilket av dom kan någon visa på en karta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 SF/LV ??? vilket av dom kan någon visa på en karta? Längst uppe i Nordvästra hörnet. Kolla där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 SF/LV ??? vilket av dom kan någon visa på en karta? Du vet väl var båtskolan ligger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Du vet väl var båtskolan ligger? nej alla olika skolor har samma tecken ju har aldrig vart på båtskolan så kan någon visa en karta precis vad det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 nej alla olika skolor har samma tecken ju har aldrig vart på båtskolan så kan någon visa en karta precis vad det är? Den längst upp till vänster. Den som har vatten runt omkring sig typ. Du åker över en lång bro dit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Det röda dollartecknet nordöst om San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Här är en bild. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/sa.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joffe Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Tack så jätte mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts