Sikorka Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 På uppdraget the end of the line... Klarar det bara inte!!! Steg 1: Döda alla gubbar på våning 1-4 Steg 2: Döda Big Smoke Steg 3: Stick upp från huset innan det sprängs! Steg 4: Jaga Tenpenny som sitter i sin brandbil med Sweet hängande där bak... Steg 5: Rädda Sweet innan han tappar greppet (som jag aldrig klarar) Steg 6: `....Vad ska jag göra sen då??????? :'( jag förlorar hela tiden.... Snäälla jag vet att det finns hundraelva såna här tropics med kan inte nån hjälpa mig....? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 när han håller på att falla av stegen så kör full gas så att du kommer inunder honom bara så är det klart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Tailgating(köra *exakt* bakom honom) är grymt användbart här. Så fort han börjar trampa på fingrarna kan du krocka med Tenpenny så tappar Sweet taget och hamnar i passagerarsätet. Bara att försöka tills det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Tack för hjälpen! , jag ska försöka igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) han behöver inte hanma i baksätet. hos mig hamnade han på framrutan. Redigerad 3 december, 2004 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts