Siana Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Lås eller ta bort denna topic jag bryr mig inte. Min sista bild är gjord. Krax har fått mig att helt tappa lusten. Jag gjorde en bild att ha som visningsbild i MSN, där de står en tjejs namn. Helt plötsligt kallar Krax mig för as. Varför? Jag har visst gjort en bild tillsammans med Ludee och brutit vårt "företag". Jag förstår ingenting men då sa han att det var visningsbilden som jag hade, och att om man zoomade in 1800X så skulle man visst kunna se att det stod "Siana & Ludee. Shit asså! http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/Louise2.jpg Här är bilden.Krax vill inte vara samarbetsvillig och säger bara att jag ljuger. Jag kan inte hitta nån logga, men snälla kan nån hitta den, den skulle visst i hörnet. Ringa in den o ladda upp bilden, tack. PM:a mig eller skriv här. Gärna du Krax, men jag ljuger ju så mycket Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Kan du inte ta dehär på msn med din kära krax? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Okej, tack för att vi ej inblandade får veta. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) Mitt råd är att slå krax på näsan Redigerad 3 december, 2004 av Tommy_Fido Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Mitt råd är att slå krax på näsan men det gör ont ju Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) men det gör ont ju Då får du slå Siana på näsan...Så länge någon slår nån annan så är jag nöjd Redigerad 3 december, 2004 av Tommy_Fido Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Då får du slå Siana på näsan... Yaaaaay Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Okej, tack för att vi ej inblandade får veta. W0rd. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Slå inte rakt på näsan utan lite på sidan. Då går den av mer Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Kan du inte ta dehär på msn med din kära krax? Jo jag vet ni har inte med det att göra, men jag måste få veta vart loggan står! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jo jag vet ni har inte med det att göra, men jag måste få veta vart loggan står! Wow var fan är min display picture? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Vänta jag har en ide vi kan ju slå varandra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag fattar ingenting Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag fattar ingenting han gråter om nåt.. när jag håller på o jävlas med honom Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag fattar ingenting Jag tror att vad Siana inerst inne vill få fram är att vi borde slå varandra Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Eller så vill Siana att vi ska tycka synd om honom;) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Eller så vill Siana att vi ska tycka synd om honom;) Mjo det förstårs... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Eller så vill Siana att vi ska tycka synd om honom;) Klart vi ska tycka synd om siana. *medlidande* :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Nej jag vill inte att folk ska tycka synd om mig o jag vill inte slåss Jag vill veta var den förbannade Luddee & Siana loggan är! den ska finnas på bilden längst upp! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Eller så kan alla göra Bög hög på Krax !!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts