pixi Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) Hej. Jag tänkte såhär. Innan spelet släpptes så hade alla stora förväntningar och så. Nu när de släpptes har inte jag sett några topics om själva spelet , Vad ni tycker om det såhär i efterhand. Så Va spelet så bra som vi alla trodde? EDIT: *har inte spelat* Väntar tills PC versionen. Redigerad 3 december, 2004 av pixi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Så Va spelet så bra som vi alla trodde? nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag är väldigt nöjd med spelet, det var värt vartenda öre jag gav ut för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 nej Så. Vad var de som inte var bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Så. Vad var de som inte var bra? spelet är bra, men ha inte för höga förhoppningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_rico6 Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 spelet är bra, men ha inte för höga förhoppningar! PC-versionen kommer garanterat att vara mkt bättre! med tanke på alla buggar och sånt som kommer att vara fixade hoppas jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag ska inte spela PS2 versionen utan vänta på PC helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_flow Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 GTA va bättre än ja hoppades, de enda dom kunde fixat e en ny grafikmotor men annars inget o klaga på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 PC-versionen kommer garanterat att vara mkt bättre! med tanke på alla buggar och sånt som kommer att vara fixade hoppas jag! Hårda ord! Garanterat mycket bättre... Kom ihåg det Personligen är jag missnöjd. Inte så mycket som med spelet som med hur mycket jag visste innan jag började spela. Cyklar var inge nytt. Äta inge nytt. Kläder inge nytt. En hel stat inge nytt. Det är bara som man tänker sig det, fast i verkligheten. Dör snabbt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 PC-versionen kommer garanterat att vara mkt bättre! med tanke på alla buggar och sånt som kommer att vara fixade hoppas jag! om du är smart säger du inte så, skulle inte ja göra iaf, du ska ha låga förväntningar vad f-n du än säger, om du har höga förväntningar kommer spelet bli sämre än va du trodde, om du ahr låga förväntningar kommer spelet bli mycket bättre än va du trodde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Jag är väldigt nöjd med spelet, det var värt vartenda öre jag gav ut för det. jag gav inga ören för det! "Johannes!" (mitt namn..) tittade lite misstänktsamt upp och svara. "Jaaa!" "Kom lite!" och jag lufsar mig upp.. "vad är det?" och där står mina föräldrar glada. (förutom pappa för han kan inte le!) "här!" och räcker över ett paket. "nej!" en bok tänkte jag.. öppnade lite av hörnet och får syn på "18+" en tår fäll ner och jag hoppade av gädje och tacka... *sen gjorde jag inget resten av natten än spela!* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Webbstudio Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 (redigerad) Alla, "Pc gamers" ha inte för höga förväntningar. Jag trodde spelet skulle vara skit avancerat och att man kunde göra allt. Spelet är mycket bra; 10/10 från mig. Men ifall man tänker på alla mina förväntningar så får spelet 4/10 Få men otroligt stora buggar. Nej, men spelet är bra! Men ha inte för höga förväntningar. EDIT: Tänk att spelet blir skit! Tänk bara på allt negativt! Redigerad 4 december, 2004 av Webbstudio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eddeman Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Vet att spelet är kul, har lirat lite på ps2 men sparar mig tills det komer på pc. Man kan ju inte få tillbaka den där känslan som man fick när man lirade GTA 3 för första gången, om man hade lirat 1:an och 2:an innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Jag hade medelhöga förväntningar och blev mycket positivt överaskad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 hade mkt höga förväntningar som blev uppfyllda...tro det eller ej! Storyn kunde dock ha varit lite (eller mkt) längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Jag är jättenöjd med spelet, även om jag inte kan få 100% för jag döda en tjej så ska jag iallfall lira det på PC också. Då jag förmodligen ska fixa 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Jag är jättenöjd med spelet, även om jag inte kan få 100% för jag döda en tjej så ska jag iallfall lira det på PC också. Då jag förmodligen ska fixa 100%. Ta alla ostron så får du 100% med alla tjejer IAF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 nej , endast hög sex appeal o vapen, eller så var de ngt annat, men ej 100% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts