soup Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 ja e sugen på att köra Rhinon, har aldrig använt den i SAN ANDREAS, kan nån hjälpa mig att hitta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Finns i area 69 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 hittade den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Spawna den med fusket...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Spawna den med fusket...? Fan vad dom som fuskar första dan sabbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 du mena area 51 men jag vet att black project uppdraget står det area 69 fasst det är för en sak EX:hydran på riktigt heter den harrier hunter heter apache patriot humvee på riktigt det är samma ska med area 69 på riktigt heter det area 51. såå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) Fan vad dom som fuskar första dan sabbar. Haha? Första dagen? För din info så köpte jag spelet på releasedagen i Europa, och varvade det för 4 veckor och 3 dagar sen. Jag har fortfarande inte andvänt nåt fusk för att spawna bilar. Snacka inte om saker du inte vet nåt om. Redigerad 3 december, 2004 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredde_135 Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 bli fullt efterlyst, så snor du en pansarvagn. Enklaste och snabbaste sättet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JDeluxe Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 bli fullt efterlyst, så snor du en pansarvagn. Enklaste och snabbaste sättet. Är det ngn skillnad melllan rhinon i Vice och i San andreas? Kan man ändra siktet så att man skjuter upp resp. ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Är det ngn skillnad melllan rhinon i Vice och i San andreas? Kan man ändra siktet så att man skjuter upp resp. ner? Har hört att den ska vara redigt mycket plattare, fast jag kanske har fel. Annars tror jag inte det är någon särdeles stor skillnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag har sett Rhinon när jag hade 6 i wanted level. Såg inte direkt nån stor skillnad från VC. Kanske aningen finare moddellerad men inte mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 I SA är rhinon betydligt mer detaljerad än i tidigare GTA, tycker åtminstone jag. Nu ser den mer ut som en pansarvagn, men hjulen är fortfarande kvar. Hade varit bättre/roligare med "larvfötter". Jag tycker den påminner lite om pansarvagnen Leopard II, om någon vet hur den ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscargn Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 du mena area 51 men jag vet att black project uppdraget står det area 69 fasst det är för en sak EX:hydran på riktigt heter den harrier hunter heter apache patriot humvee på riktigt det är samma ska med area 69 på riktigt heter det area 51. såå Säger du det? Och AT-400 heter egentligen Boeing 747, Shamal heter egentligen Learjet 45. Vart vill du komma? Området heter Area 69 och inget annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CappachinoTheGreat Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 du mena area 51 men jag vet att black project uppdraget står det area 69 fasst det är för en sak EX:hydran på riktigt heter den harrier hunter heter apache patriot humvee på riktigt det är samma ska med area 69 på riktigt heter det area 51. såå du menar verkligen det? Nog en nyhet för de flesta att R* använder alias för kända saker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tobb Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Det går att sikta upp och ner nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_Butler Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Varför ska man behöva sikta uppochner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Varför ska man behöva sikta uppochner? Bomba uppåt kanske. Man kanske vill leka luftvärn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
theatre Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Tanken är grymt mycket snyggare i SA, men de försvårat funktionen att sikta åt sidorna. Nu måste man titta åt de hållet man vill sikta, dessutom så går röret tjockt mycket långsammare att rotera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 (redigerad) om du tittar åt höger med R2 så siktar du dit, om du vrider runt R3 så siktar du dit den kollar, går inte å skjuta rakt upp, men du kan skjuta typ 5 meter framför dig och typ 100 meter famför dig, du kan välja avstånde lättare.. jag tyckte det såg ut som om den hade larvfötter, den hade iallafall typ 6-8 hjul/sida, sånna små som larver brukar sitta runt.. kommer inte riktigt ihåg, men det finns inga likheter med den gammeldagsa rhinon edit: hittade bild påd en nu, var visst inte larver, men det är fler hjul och dom är mindre.. Redigerad 4 december, 2004 av mickemannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
009 Me rätt o spela Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Jag tyckte den åminde lite om en m1a2 Abrahams. En sån som tydligen ska vara vanlig i Battlefield 2. Har du spelat operation Flashpoint vet du hur den ser ut. Den gamla rhinon var grymt ful och det var en jävla tur att dom bytte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts