Jump to content

Var finns Rhino?tanken alltså

soup
 Share

Recommended Posts

Fan vad dom som fuskar första dan sabbar. :(

Haha? Första dagen? För din info så köpte jag spelet på releasedagen i Europa, och varvade det för 4 veckor och 3 dagar sen. Jag har fortfarande inte andvänt nåt fusk för att spawna bilar.

Snacka inte om saker du inte vet nåt om.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

du mena area 51 men jag vet att black project uppdraget står det area 69 fasst det är för en sak EX:hydran på riktigt heter den harrier hunter heter apache patriot humvee på riktigt det är samma ska med area 69 på riktigt heter det area 51. såå :lol:

Säger du det?

Och AT-400 heter egentligen Boeing 747, Shamal heter egentligen Learjet 45. Vart vill du komma?

Området heter Area 69 och inget annat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

du mena area 51 men jag vet att black project uppdraget står det area 69 fasst det är för en sak EX:hydran på riktigt heter den harrier hunter heter apache patriot humvee på riktigt det är samma ska med area 69 på riktigt heter det area 51. såå :lol:

du menar verkligen det?

Nog en nyhet för de flesta att R* använder alias för kända saker...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

om du tittar åt höger med R2 så siktar du dit, om du vrider runt R3 så siktar du dit den kollar, går inte å skjuta rakt upp, men du kan skjuta typ 5 meter framför dig och typ 100 meter famför dig, du kan välja avstånde lättare..

jag tyckte det såg ut som om den hade larvfötter, den hade iallafall typ 6-8 hjul/sida, sånna små som larver brukar sitta runt.. kommer inte riktigt ihåg, men det finns inga likheter med den gammeldagsa rhinon

edit: hittade bild påd en nu, var visst inte larver, men det är fler hjul och dom är mindre..

rhino_325441_0.jpg

Redigerad av mickemannen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor