gurfi Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 håller på att ta över gängområden så det skulle vara bra om ngn kunna visa en karta var alla ballas och los santos vagos är?? så jag kan slakta dom tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 håller på att ta över gängområden så det skulle vara bra om ngn kunna visa en karta var alla ballas och los santos vagos är?? så jag kan slakta dom tack! läs topicen ( bästa glitchen någonsin ) lr nåt sånt där är en liten bug ( cheat ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 ...Startmenyn är ett hett tips! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 4 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 läs topicen ( bästa glitchen någonsin ) lr nåt sånt där är en liten bug ( cheat ) det där klassar jag som fusk o jag vill inte "fuska" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rockaway Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 det där klassar jag som fusk o jag vill inte "fuska" är det inte fusk att kolla på en karta med alla områdena då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts