Krishna Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag vill väldigt gärna fixa guld på samtliga uppgifter i flygskolan men har fastnat på det första(!). Jag fattar vad man ska göra men tiden lyckas alltid bli mellan 29-30 sekunder. Hur tusan får man planet att röra sig fortare? Några tips från er experter där ute? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 håll planet stadigt in i den första och sista Coronan och du kan ju ta upp hjulen på R3 och och lyfta genom att dra bak vänster spaken , as lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DeMoN Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 åk inte upp i luften direkt, vänta en liten stund, sen när du lyfter ska du ta upp hjulen direkt (planet flyger lite fortare om man har dom uppe) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 du menar mkt fortare då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_rico6 Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag vill väldigt gärna fixa guld på samtliga uppgifter i flygskolan men har fastnat på det första(!). Jag fattar vad man ska göra men tiden lyckas alltid bli mellan 29-30 sekunder. Hur tusan får man planet att röra sig fortare? Några tips från er experter där ute? vad är problemet?? målet för guld är ju att komma på eller under 30 sek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag hatar det där planet. Det är så ostabilt eller så är det jag som är dålig på att flyga. Men med tex jetplanet eller krigsflygplanet går allt skitbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag hatar det där planet. Det är så ostabilt eller så är det jag som är dålig på att flyga. Men med tex jetplanet eller krigsflygplanet går allt skitbra. gör inga hastiga rörelser med det! och när det står att man ska använda R2 och L2 för att svänga så använd den vanliga analoga då fick jag guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 gör inga hastiga rörelser med det! och när det står att man ska använda R2 och L2 för att svänga så använd den vanliga analoga då fick jag guld Okej. Ska göra det. Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 lyft vid 6 sekunder, flyg rakt mot coronan så du är igenom den första runt 17-18 sekunder, då får du guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 4 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 vad är problemet?? målet för guld är ju att komma på eller under 30 sek Yes, jag vet. När jag skrev meddelandet var jag på jobbet och hade dålig koll på hur många sekunder det var egentligen. Hur som helst så fixade jag det tack vare er. Tack! Huntern är min *muhahahaha!* Kommer Hydrorna först efter Vertical Bird? Nu vill man ju testa allt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 I flygracen vid LV:s flygplats så ska du välja military service. Gå sedan och spara flygplanet i din hangar. Sen när tiden tagit slut(eftersom du stigit ur planet) så kommer du tillbaka till LV:s flygplats men flygplanet finns kvar i din hangar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 4 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 *Hihi!* *Sjunger "Här ska testas.." med Byggare Bob melodin...* Tack för tipset alias! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Nån som vet hur man ska göra en lopp för att få guld? Tror det är under 21 sekunder. I vilket fall som helst har jag kört igenom den sista coronan flera gånger innan 22 men den har alltid slagit över efter att man kört igenom den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Jag förstår inte vad du menar med att den har slagit över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 destroy targets e ju omöjlig att får guld på jag fick 98% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 På destroy targets och på Loopen ska man sitta inne i fordonet allstå inte så man ser det bakifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Okej. Ska testa de. Alias: Det jag menade var att jag kommer in på 21 sekunder men den slår allitid över till 22 sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Macop Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Vid loopen så behöver man inte sitta innuti, utan när du ska göra loopen så släpp X, då svänger inte planet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Vid loopen så behöver man inte sitta innuti, utan när du ska göra loopen så släpp X, då svänger inte planet Det blir enklare om du sitter inuti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Det blir enklare om du sitter inuti Ja det blev det. Klarade de ganska direkt då. Sen vart alla övningar i sig lättare när man satt inuti. Iaf enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts