VickeX Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 http://www.gtasajten.com/temp/heli.jpg Säger absolut inte allt, men mkt äs mer på gtasajten, kanske gammal nyhet men? jag sökte på google och såg 2 hellicoptrar (Stavning=?) och en va den vanliga vc sparrown från VC och jag kollade och Tommy och hans liv grejjor å det va i VC, så jag blev coco-co-co,... Kan inte skriva mer http://www.gtasajten.com/temp/heli.jpg Säg om det är gammal nyhet :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Vad tusan tjattrar du om? Som jag förstått det är VC's största mod en som innehåller två helikoptar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Nej, Hela Liberty City är transporterat till VC, så man kan flyga helicopter i VC och köra PCJ o.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Kunde man inte flyga heli i VC från början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) Nej, Hela Liberty City är transporterat till VC, så man kan flyga helicopter i VC och köra PCJ o.m Det är en gammal nyhet, det är inte "transporterat" utan konverterat... Och det heter gta:LC.. Länk.. Ladda ner Här! Redigerad 3 december, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Gunde5: menar du inte att man kan flyga heli i LC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Ops, skrev fel :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Ja, ja. Den har jag ju hört talas om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Visste iaf inte jag om så jag tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jahap, får väll säga Varsågod då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) Jahap, får väll säga Varsågod då Han syftade på Gta Lc.. Dvs att han tackade mig.. Redigerad 3 december, 2004 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Jag visste om den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts