Plutonium_Man_91 Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) TJA! Jag säljer ett GTA: San Andreas som jag har haft i min ägo sen det kom ut på den europeiska marknaden. Spelet är i nysckick och du får med kartor manual och allt som jag fick med när jag köpte spelet. Jag har även nåra kontroller till PS2 som jag inte använder och om du vill ha en kontroll (orginal den också sony alltså inte nån jävla piratkopia) så kan du lägga till 100 kr så får du även kontrollen. Kan skickas mot postförskott eller lämnas över ögon mot ögon om vi inte bor alltför långt ifrån varandra. Spelet finss i Gävle eller rätare sagt en mil utanför men jag kan åka in till Gävle. Om du är intresserad kan du ringa eller skriva i denna topic eller skicka PM. Tack På Förhand MVH marcus Härdin Redigerad 4 december, 2004 av Plutonium_Man_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Om jag får köpa din PS2 också (vilket jag nog inte får ) så kanske jag kan köpa det, GTA: SA PS2 konsol å en kontroll för 1750kr Säger inte att jag är säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Om jag får köpa din PS2 också (vilket jag nog inte får ) så kanske jag kan köpa det, GTA: SA PS2 konsol å en kontroll för 1750kr Säger inte att jag är säker nja skulle gärna vilja PS2:t kvar så synd för dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Ok.. hur många spel har du då? 15, ok. Jag köper hela sättet för, kanske 4270kr, Nej, aldrig, synd.. bye Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Tel nr. 026-133374 *SPARAR NUMRET I MIN MOBIL* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 TJA! Jag säljer ett GTA: San Andreas som jag har haft i min ägo sen det kom ut på den europeiska marknaden. Spelet är i nysckick och du får med kartor manual och allt som jag fick med när jag köpte spelet. Jag har även nåra kontroller till PS2 som jag inte använder och om du vill ha en kontroll (orginal den också sony alltså inte nån jävla piratkopia) så kan du lägga till 100 kr så får du även kontrollen. Kan skickas mot postförskott eller lämnas över ögon mot ögon om vi inte bor alltför långt ifrån varandra. Spelet finss i Gävle eller rätare sagt en mil utanför men jag kan åka in till Gävle. Tel nr. 026-133374 Om du är intresserad kan du ringa eller skriva i denna topic eller skicka PM. Tack På Förhand MVH marcus Härdin Inte så smart att skriva tele-nummer kanske, du bör ta bort det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Inte så smart att skriva tele-nummer kanske, du bör ta bort det... Why? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) Folk kan spåra vart du bor. Ringa hem till dig. Bus ringa till dig, m.m. Jag säger bara ENIRO.se Redigerad 3 december, 2004 av pixi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) Jasså, kanske e lite intresserad på den där handkontrollen, Heter din mamma Anna-Carin Härdin? Redigerad 3 december, 2004 av Gta_Fan_4_Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) Heter din mamma Anna-Carin Härdin? Och bor du i VALBO? EDIT: Ser att du gjort en exakt likadan topic i GTA:SA forumet. Redigerad 3 december, 2004 av pixi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Och bor du i VALBO? EDIT: Ser att du gjort en exakt likadan topic i GTA:SA forumet. Smart kille de där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) Smart kille de där inte Plutonium_Man_91 Redigerad 3 december, 2004 av pixi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Sågvreten ** 81**2 VALBO Hmm tror ja ska komma och hälsa på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Sågvreten ** 81**2 VALBO Hmm tror ja ska komma och hälsa på Får jag följa med? vi kan ju alltid ringa och prata med anna-carin medans vi åker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gonarch Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 ajj, d där skulle inte jag tåla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts