Jump to content

Bild på ditt djur :P

Grötmannen
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 262
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fan jag gillar inte djur, besvärliga ointelligenta, skiter ner huset osv.

Sedan förstår jag inte vad det har med tv-spel att göra, det står visserligen under Allmänt forum, men ändå. Gå in på Nuttes djursida och skriv.

Vad ska man med djur till när det finns bilar?

Djur är inte så värst mycket ointligentare än människor. Eller det beror ju iof på vilket djur man snackar om. Men dom flesta är ganska smarta. Du underskattar djur rejält mycket om du tror att dom är ointligenta.

Måste det ha något med spel att göra? Det ligger ju i allmänt, inte spel forumet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Djur är inte så värst mycket ointligentare än människor. Eller det beror ju iof på vilket djur man snackar om. Men dom flesta är ganska smarta. Du underskattar djur rejält mycket om du tror att dom är ointligenta.

Måste det ha något med spel att göra? Det ligger ju i allmänt, inte spel forumet!

Jä rajt, smarta nog att äta sin egen skit, behöva hjälp med att tvättas och inte fan vet dom vad 1 + 1 blir.

Det stämmer iofs djur är gott (jävligt gott till och med, i alla fall vissa). Har aldrig ätit hund, men jag kan tänka mig att prova. Det lär ju vara en delikates i Kina.

Redigerad av Galenhund
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jä rajt, smarta nog att äta sin egen skit, behöva hjälp med att tvättas och inte fan vet dom vad 1 + 1 blir.

Det stämmer iofs djur är gott (jävligt gott till och med, i alla fall vissa). Har aldrig ätit hund, men jag kan tänka mig att prova. Det lär ju vara en delikates i Kina.

Hundar har en jävligt mycket bättre hörsel än vad du har.

(20hz - 40kHz)

Sen pratar ju hundarna på sitt språk och eftersom att dom hör ljud med dubbelt så hög frekvens än vad vi hör kanske dom kommunicerar en jävla massa mer än vad du tror.

Lycka till att lära dig prata hundianska!

Redigerad av xPisc
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hundar har en jävligt mycket bättre hörsel än vad du har.

(20hz - 40kHz)

Sen pratar ju hundarna på sitt språk och eftersom att dom hör ljud med dubbelt så hög frekvens än vad vi hör kanske dom kommunicerar en jävla massa mer än vad du tror.

Lycka till att lära dig prata hundianska!

Seriöst du har tittat för mycket på Scoby Doo. Hundar kan inte prata, varken på svenska, engelska, hundiska eller något annat språk. Tror du på tomten också eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Seriöst du har tittat för mycket på Scoby Doo. Hundar kan inte prata, varken på svenska, engelska, hundiska eller något annat språk. Tror du på tomten också eller?

Dom kommunicerar med hjälp av skall. Att det för hundar är som ord, är knappast troligt. Men dom kan känna andra hundras känslor genom att skälla/bli skälld på. Vad mer behöver dom?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är hund en efterätt eller förätt i kina?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor