VickeX Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Panimala, ditt nick låter som ett påhittat djurnamn/art (:!!! Fast du e väll mäniska? Ha du några djur? bildeer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Min lilla Bruno ... det är ju så min lilla kanini ser ut (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Panimala, ditt nick låter som ett påhittat djurnamn/art Fast du e väll mäniska? Ha du några djur? bildeer (:!!! Jo jag är mäniska. Kameran är borta för tillfället, men jag har en duva som heter Hubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Min förra älskling.... :'( RIP Jocke ...... vad är det för nånting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 KalleR: tänkte samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Fan jag gillar inte djur, besvärliga ointelligenta, skiter ner huset osv. Sedan förstår jag inte vad det har med tv-spel att göra, det står visserligen under Allmänt forum, men ändå. Gå in på Nuttes djursida och skriv. Vad ska man med djur till när det finns bilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Fan jag gillar inte djur, besvärliga ointelligenta, skiter ner huset osv. Sedan förstår jag inte vad det har med tv-spel att göra, det står visserligen under Allmänt forum, men ändå. Gå in på Nuttes djursida och skriv. Vad ska man med djur till när det finns bilar? Djur är inte så värst mycket ointligentare än människor. Eller det beror ju iof på vilket djur man snackar om. Men dom flesta är ganska smarta. Du underskattar djur rejält mycket om du tror att dom är ointligenta. Måste det ha något med spel att göra? Det ligger ju i allmänt, inte spel forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Här kan ni lägga upp en bild på ert djur. Djur är gott. --- Fick bara lust att säga det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Borde inte mod/admin vidta åtgärder eftersom att detta börjar spåra ut? Bild på min hund kommer snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 (redigerad) Djur är inte så värst mycket ointligentare än människor. Eller det beror ju iof på vilket djur man snackar om. Men dom flesta är ganska smarta. Du underskattar djur rejält mycket om du tror att dom är ointligenta. Måste det ha något med spel att göra? Det ligger ju i allmänt, inte spel forumet! Jä rajt, smarta nog att äta sin egen skit, behöva hjälp med att tvättas och inte fan vet dom vad 1 + 1 blir. Det stämmer iofs djur är gott (jävligt gott till och med, i alla fall vissa). Har aldrig ätit hund, men jag kan tänka mig att prova. Det lär ju vara en delikates i Kina. Redigerad 6 december, 2004 av Galenhund Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jä rajt, smarta nog att äta sin egen skit, behöva hjälp med att tvättas och inte fan vet dom vad 1 + 1 bir. Du hade inte räknat med att dom skulle kunna prata också va? Näe, någon anständig nivå får du iaf försöka hålla dig på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 (redigerad) Jä rajt, smarta nog att äta sin egen skit, behöva hjälp med att tvättas och inte fan vet dom vad 1 + 1 blir. Det stämmer iofs djur är gott (jävligt gott till och med, i alla fall vissa). Har aldrig ätit hund, men jag kan tänka mig att prova. Det lär ju vara en delikates i Kina. Hundar har en jävligt mycket bättre hörsel än vad du har. (20hz - 40kHz) Sen pratar ju hundarna på sitt språk och eftersom att dom hör ljud med dubbelt så hög frekvens än vad vi hör kanske dom kommunicerar en jävla massa mer än vad du tror. Lycka till att lära dig prata hundianska! Redigerad 6 december, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Galenhund Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Hundar har en jävligt mycket bättre hörsel än vad du har. (20hz - 40kHz) Sen pratar ju hundarna på sitt språk och eftersom att dom hör ljud med dubbelt så hög frekvens än vad vi hör kanske dom kommunicerar en jävla massa mer än vad du tror. Lycka till att lära dig prata hundianska! Seriöst du har tittat för mycket på Scoby Doo. Hundar kan inte prata, varken på svenska, engelska, hundiska eller något annat språk. Tror du på tomten också eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Seriöst du har tittat för mycket på Scoby Doo. Hundar kan inte prata, varken på svenska, engelska, hundiska eller något annat språk. Tror du på tomten också eller? Dom kommunicerar med hjälp av skall. Att det för hundar är som ord, är knappast troligt. Men dom kan känna andra hundras känslor genom att skälla/bli skälld på. Vad mer behöver dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Djuren har klarat sig alla dessa herrans år, och inte fan försöker de utrota sina egna heller. Jo visst, dumma som fan är dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Jä rajt, smarta nog att äta sin egen skit, behöva hjälp med att tvättas och inte fan vet dom vad 1 + 1 blir. Det stämmer iofs djur är gott (jävligt gott till och med, i alla fall vissa). Har aldrig ätit hund, men jag kan tänka mig att prova. Det lär ju vara en delikates i Kina. Är hund en efterätt eller förätt i kina? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 mitt djur: MetoC7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 HAHAHHAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Dagens lol Skriv där också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts