Funnylin Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) jag har en katt eller "har" det är egentligen typ grannens katt men den trics inte där så den är hos oss... den trivs väll inte där..för att dom som bodde där först lämnade kvar katten till dom som flyttade in där sen.. bild kommer om ett tag..när jag hittat en kamera Vågar du inte ens erkänna att du har kattnappat den? Fast nu när 3 av mina fåglar dött inom loppet av ett halv år så vågar jag inte mysa med dom likadant längre Snuskiga bilder med undulatmys och plötslig död infinner sig i FunnyBunny's sjuka hjärna. Redigerad 3 december, 2004 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Haha, den va bra Fast nu när 3 av mina fåglar dött inom loppet av ett halv år så vågar jag inte mysa med dom likadant längre :'( Bara rädd att dom ska dö :'( Vad väntar du dig när du mosar in dom under din tröja? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Hahaha, Håller med till 100%!. Men en fågel liksom, det går ju inte att kela med dom. Roligare med en katt eller hund som man kan klappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 1.Man mosar dom inte, man har en stor muffig tröjja, 2. Skulle gärna ha en katt över allt annat men mamma e alergisk :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) Vågar du inte ens erkänna att du har kattnappat den? Snuskiga bilder med undulatmys och plötslig död infinner sig i FunnyBunny's sjuka hjärna. OMGF! Jag kan inte fatta..... Funnylin GLÖMDE BLÅ TEXT!! DETTA ÄR EN VÄRLD- SENSATION!! Redigerad 3 december, 2004 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag undrar varför man tar fåglar under tröjan över huvudtaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 och 3. Man kan vist mysa med dom, gnugga kinden mot deras kind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) och 4. Katter och hundar kan man klappa OCH gnugga kind! Redigerad 3 december, 2004 av pixi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 OMGF! Jag kan inte fatta..... Funnylin GLÖMDE BLÅ TEXT!! DETTA ÄR EN VÄRLD- SENSATION!! I did not...det är din webbläsares fel. *Ett udda försök till vissling ekar genom natten* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag undrar varför man tar fåglar under tröjan över huvudtaget? Man kanske inte har tillräckligt med pengar för att köpa en riktig bur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Man kanske inte har tillräckligt med pengar för att köpa en riktig bur. Då ska man inte ha en fågel heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 och 3. Man kan vist mysa med dom, gnugga kinden mot deras kind HAHAHAHA! No offense. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Då ska man inte ha en fågel heller. Man kanske är väldigt väldigt korkad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Hödudu, du. Jag har faktiskt bildbevis! Du gjorde ett s.k "Funnystake"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Man kanske är väldigt väldigt korkad! Är du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Min kissemisse flisan Äger alla här !!! hon slåt till och med våran schäfer hund som är typ Skit stor haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MetoC7 Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Är du det? Avgör själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Men va fan, få inte den här tråden låst nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 och 4. Katter och hundar kan man klappa OCH gnugga kind! Jag vet, men min jä*la mamma e jä*la allergist mot jä*la söta dju gämt å det ska alltid va så jä*la dumt så att jä*la drabbas o inte ens kan få ha en jä*la katt :'( Härmade några pers i filmer te.x : Now fucking get in the fucking car motherfuckcka..... Jaja, men när jag flyttar hemifrån ska jag köpa 3-6 katter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Avgör själv. woha! Du är korkad ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts