Weener Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Snackade om den där vita lurvbollen, jag har blivigt biten i benet och i fingret oc´h min bror på kinden så han va tvungen å sy Desutom är de inte kul när deras tunga hänger hela tin, Och så juckar dom ofta Jag skiter faktiskt i hur mycket du blivit biten. Kalla inte min hund för skitgrejor din jävla pappskalle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Heter den Sessan? Grymt gullig iallafall! jo, hon heter Sessan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Den här topicen kommer ingen vart. Så jag måste göra en *report* Det va gundes fel att den spåra ur, Han sa att hundar e äckliga lurvbollar som juckar mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Nu ska vi väll ändå inte bråka? va? Hmm. Får väll ta och fixa upp en bild på min lilla katt buster sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Nej, han sa att MIN hund var en vit lurv/hårboll och att den var ett svin. Men men, han är ju en omogen 91:a... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Han sa att hundar e äckliga lurvbollar som juckar mycket! Föreställ dig att han sa "Jag är en äcklig lurvboll som juckar mycket". Det brukar hjälpa när jag blir förbannad på en onding. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Föreställ dig att han sa "Jag är en äcklig lurvboll som juckar mycket". Det brukar hjälpa när jag blir förbannad på en onding. Hmm, tack det där hjälpte..! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Visserligen inte min hund, men ändå. Detta är Öja, far-mor och far-far's hund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Fy fan jag vet hur du känner dig weener... gunde5 är bara en lite unge som inte vet att han kan såra andra, jag har själv haft en hund som hette Asta. Fy fan vad jag var ledsen när hon dog Det värsta är att jag börjar glömma bort hur hon ser ut gunde5 kan ha blivigt biten pga att han gjorde något fel med hunden som någon annan här på forumet har påpekat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) + att om du kollar på första sidan så var det själva djuret hund som jag brukade kalla det jag skrev innom ** eller "" eller vad det nu va, Fast sorry att jag va tvungen att säga någonting bara för att du la upp en bild på en hund Hoppas du förlåter mig EDIT, hunden trodda jag hadde en potatis i handen!!! Den andra gången så var hunden trött, då vill dom ju jucka å bitas å riva, men det är ju inte dom små oskyliga själarna som menar att göra ont. (uräkta för att jag låter som en pedagoeg eller något vuxet jobb ) Dom vill ju bara hålla på eller få uppmärksamhet, jaja, jag tar tillbaka allt jag sagt OM NÅGONS HUNDAR, men jag tycker fortfarande inte om hundar Redigerad 3 december, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag blir inte sårad, men jag blir så jävla sur när jag lägger upp en bild på min hund och nån liten omogen 13:åring skriver att han är ful. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Bara för att man inte tycker om vissa djur. Så behöver man inte vara elak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (uräkta för att jag låter som en pedagoeg eller något vuxet jobb ) Det är lugnt, för det gör du nämligen inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Bara för att man inte tycker om vissa djur. Så behöver man inte vara elak. Typsikt dig att säga en massa elaka saker och sen inte be om ursäkt/ta tillbaka dom. Istället kommer du med en massa dåliga ursäkter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Ok,.. Jag är bara lite jobbig ibland,..... hmm. om jag tänker,. ALTID, iaf, så det är nog bara för att jag inte gillar hundar jag säger dumma saker om dom, jag tycker att den va faktiskt söt, men jag tänkte på hur dom dreglar och då vräkte jag ur mig det, Sorry igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pixi Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) Typsikt dig att säga en massa elaka saker och sen inte be om ursäkt/ta tillbaka dom. Istället kommer du med en massa dåliga ursäkter. Vadfan snackar du om? Redigerad 3 december, 2004 av pixi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag blir inte sårad, men jag blir så jävla sur när jag lägger upp en bild på min hund och nån liten omogen 13:åring skriver att han är ful. Äsch, låt honom fortsätta med sina söta små tröj-undulater och så går du vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) Jag blir inte sårad, men jag blir så jävla sur när jag lägger upp en bild på min hund och nån liten omogen 13:åring skriver att han är ful. hur gammal är du då? Funnylin 2 Win finns nog inte nån med skönare humor... jag har en katt eller "har" det är egentligen typ grannens katt men den trics inte där så den är hos oss... den trivs väll inte där..för att dom som bodde där först lämnade kvar katten till dom som flyttade in där sen.. bild kommer om ett tag..när jag hittat en kamera Redigerad 3 december, 2004 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Haha, den va bra Fast nu när 3 av mina fåglar dött inom loppet av ett halv år så vågar jag inte mysa med dom likadant längre :'( Bara rädd att dom ska dö :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 hur gammal är du då? Funnylin 2 Win finns nog inte nån med skönare humor... jag har en katt eller "har" det är egentligen typ grannens katt men den trics inte där så den är hos oss... den trivs väll inte där..för att dom som bodde där först lämnade kvar katten till dom som flyttade in där sen.. bild kommer om ett tag..när jag hittat en kamera Som du, 14 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts