Meller Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Får tårar i ögonen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag har 3 katter och 2 hundar dock har jag ingen bild på dom Älskar katter ! dom e grymmast och roligast ! min katt sover alltid under täcket med mig Usch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Curly : nej de e ju gosigt Hon heter Flisan dessutom haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Ja, om ni inte gör annat en att kramas å gnida huvudena mot varandra, anars är det ju discusting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Katt. Cannot reveal the name. http://img56.exs.cx/img56/7687/d6-kattfan_dricker_s.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Katt. Cannot reveal the name. http://img56.exs.cx/img56/7687/d6-kattfan_dricker_s.jpg Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Min hund Lindus. Söt som få Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Är det en katt som hostat upp en hår boll eller är det en "Djävligfultsvin"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Hundar är jobbiga... Och det grundar du på...? Slår vad om att du aldrig ens har haft en hund. Var det inte du som var emot fördomar? Har ingen bild på min hund just nu, kanske fixar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Katt. Cannot reveal the name. http://img56.exs.cx/img56/7687/d6-kattfan_dricker_s.jpg IIIIIIRIIIS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Hundar är jobbiga... DET DÄR ÄR BULLSHIT DIN LILLA UN*JÄ*EL Nää men ärligt dom är inte så jobbiga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Är det en katt som hostat upp en hår boll eller är det en "Djävligfultsvin"? Hoppas verkligen att du inte snackade om min hund där. Jävla idiot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Och det grundar du på...? Slår vad om att du aldrig ens har haft en hund. Var det inte du som var emot fördomar? Har ingen bild på min hund just nu, kanske fixar. skulle gärna vela haft en hund om man inte var tvungen att gå ut med dom hela tiden Har haft : Två katter , En hund , En Eremitkräfta och en hamster men alla är döda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Hundar kan nog vara trevliga, men jag är rädd för dem, och har varit sedan jag var liten. Har inte blivit biten, så jag vet inte vad det beror på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) edit: Sry, blev dubbelpost, min uppkoppling fick spasmer.. Redigerad 3 december, 2004 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Hundar kan nog vara trevliga, men jag är rädd för dem, och har varit sedan jag var liten. Har inte blivit biten, så jag vet inte vad det beror på.. Jag var också rädd för hundar, ända tills vi skaffade en. Då försvann rädslan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Hoppas verkligen att du inte snackade om min hund där. Jävla idiot. w0rd , hoppas han inte snacka om min hund heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Snackade om den där vita lurvbollen, jag har blivigt biten i benet och i fingret oc´h min bror på kinden så han va tvungen å sy Desutom är de inte kul när deras tunga hänger hela tin, Och så juckar dom ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Snackade om den där vita lurvbollen, jag har blivigt biten i benet och i fingret oc´h min bror på kinden så han va tvungen å sy Desutom är de inte kul när deras tunga hänger hela tin, Och så juckar dom ofta Men och?.. Det kanske tyder på att du inte vet hur man handskas med en hund?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts