Matteus Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Haha. Jag förminskade bilden nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VisioN Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 min myrslok Airtrack fabian strutsen freestyle Bertruldt http://clouded.leopard.net/~alari/hyenas/pics/hyena-03.jpg hyenan Emcee Jim o windmill Löken, Jims uppstoppade kramdjur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 (redigerad) Mitt djur är alldeles för häftigt för att vara med här:p Redigerad 1 januari, 2005 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigerr Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 hm. jag har inte ordnat nån ny bild på katten än.. så det får ni vänta lite på. men jag har en fråga - jag funderar på att skaffa ett eget djur. katt är ganska seriöst, och de kan få för sig att tycka om nån annan i familjen.. så det väntar jag nog med tills jag flyttar hemifrån. men jag funderar lite på att köpa en kanin. för de är inte sådär jättekrävande väl? bara att stoppa in lite mat till dem ibland, och lite vatten.. eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 *host* ånej, de var ju synd.. min hund VIFFE!!!!!! Öhhhh, golvmopp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 1 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 hm. jag har inte ordnat nån ny bild på katten än.. så det får ni vänta lite på. men jag har en fråga - jag funderar på att skaffa ett eget djur. katt är ganska seriöst, och de kan få för sig att tycka om nån annan i familjen.. så det väntar jag nog med tills jag flyttar hemifrån. men jag funderar lite på att köpa en kanin. för de är inte sådär jättekrävande väl? bara att stoppa in lite mat till dem ibland, och lite vatten.. eller? Kanin är jobbigt.... rensa ur buren, klippa klor, mata, fånga när den rymmer... Tror jag ska skaffa en råtta nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 hm. jag har inte ordnat nån ny bild på katten än.. så det får ni vänta lite på. men jag har en fråga - jag funderar på att skaffa ett eget djur. katt är ganska seriöst, och de kan få för sig att tycka om nån annan i familjen.. så det väntar jag nog med tills jag flyttar hemifrån. men jag funderar lite på att köpa en kanin. för de är inte sådär jättekrävande väl? bara att stoppa in lite mat till dem ibland, och lite vatten.. eller? Köp ett lejon. Du slipper mata'n, han kan jaga ute i kvarteret själv. Det kan bli lite problem med Svea rikes lag dock, men jag antar att det är en tolkningsfråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 hm. jag har inte ordnat nån ny bild på katten än.. så det får ni vänta lite på. men jag har en fråga - jag funderar på att skaffa ett eget djur. katt är ganska seriöst, och de kan få för sig att tycka om nån annan i familjen.. så det väntar jag nog med tills jag flyttar hemifrån. men jag funderar lite på att köpa en kanin. för de är inte sådär jättekrävande väl? bara att stoppa in lite mat till dem ibland, och lite vatten.. eller? Hade två dvärg kaniner förut, fy fasen va mkt jobb det är med dom. Buren skall städas iaf 3 ggr i veckan (nytt spån och tvätta av buren), man ska helst ge dom färskt gräs (ut och plocka själv), luktar piss hela tiden, utebur ska dom helst ha, vilket resulterar i att dom rymmer (om man inte sätter nät på backen). Färskt vatten varje dag. m.m... Nädu, köp en katt eller nått, mkt bättre och lättare och ta hand om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Köp ett lejon. Du slipper mata'n, han kan jaga ute i kvarteret själv. Det kan bli lite problem med Svea rikes lag dock, men jag antar att det är en tolkningsfråga. Risken finns ju då att han tar en smakbit av en själv då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Risken finns ju då att han tar en smakbit av en själv då. Ja det resulterar i ett bättre forum om det skulle bli så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Risken finns ju då att han tar en smakbit av en själv då. Ähh...småpotatis, då säger man bara "Dumma lejon" och så var den saken ur världen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Ähh...småpotatis, då säger man bara "Dumma lejon" och så var den saken ur världen. Öh ja, det där tål att diskuteras... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Öh ja, det där tål att diskuteras... Det går inte diskutera med Funnylin! Allt jag säger är rätt, dom som säger emot har fel! (Wtf, håller jag på att förvandlar till en Ebeeto wannabe? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 (Wtf, håller jag på att förvandlar till en Ebeeto wannabe? ) Ja, men det räcker med en tycker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 (redigerad) mitt husdjur Redigerad 1 januari, 2005 av ZyeM0n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Risken finns ju då att han tar en smakbit av en själv då. Duh... Den har ju gått i dressyr-skola fattar du väl... Vilka människor det finns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 mitt husdjur jag har en likadan , fast min e svart ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 jag har en likadan , fast min e svart ! Vart får man tag i såna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Vart får man tag i såna? Man bygger egna av trä Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Duh... Den har ju gått i dressyr-skola fattar du väl... Vilka människor det finns... Aj fan det glömde jag, alla har ju lejon som husdjur, så det finns ju massor av såna skolor också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts