FerkurZ Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Får väll ta å lägga upp en bild : Fan var jag hatar å vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Får väll ta å lägga upp en bild : Fan var jag hatar å vänta Katten: "Jävla steam! Jag vill lira nu! :'( " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2004 (redigerad) Har en till men ville inte dubbel posta.. : SPELA DÖD! SOM DOM! Redigerad 12 december, 2004 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 ok hundra år efteråt (och nån har antagligen konstaterat det innan) så betyder Sieg Heil hell dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) ok hundra år efteråt (och nån har antagligen konstaterat det innan) så betyder Sieg Heil hell dig... Tysk - Svenska ordbok - Heil = Räddning Tysk - Svenska ordbok - Sieg = Besegra ... Besegra Räddningen? Nåja, låter lite mysko, vet inte om det stämmer men enligt min tyskabok gör det det.... för övrigt finns det väl inget ord i svenskan som "Hell"? *EDIT* För övrigt lite onödigt att dra upp tråden bara p.g.a. det där. Redigerad 31 december, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) Blir inget, för stor Redigerad 31 december, 2004 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 orkar inte ha fler djur nu på ett tag. BTW, så betyder sieg heil, hylla segern typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) Ska se om jag hittar bild på min "råtta"!! Edit: Se på fan! Jag hittade en! Men min syrra är med på den! Redigerad 31 december, 2004 av xstreem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
superingo Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Ska se om jag hittar bild på min "råtta"!! Edit: Se på fan! Jag hittade en! Men min syrra är med på den! *host* ånej, de var ju synd.. min hund VIFFE!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 min hund VIFFE!!!!!! NAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWW.............!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FylleSpray Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 va ska man säga...hon har aldrig blivit bra på kort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 va ska man säga...hon har aldrig blivit bra på kort Haha fan vad soet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 va ska man säga...hon har aldrig blivit bra på kort NAAAAAAAAAAAAAAAAAWWWW.............!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 va ska man säga...hon har aldrig blivit bra på kort HAHAHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 va ska man säga...hon har aldrig blivit bra på kort Kool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Ska se om jag hittar bild på min "råtta"!! Edit: Se på fan! Jag hittade en! Men min syrra är med på den! Söt.. hund.. Hehe, den var fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Tåslickaren Viktor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 vad är det för nånting Min kanin eller var.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 (redigerad) The one and only, Sotis. Redigerad 1 januari, 2005 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Jävlar vilken tjockis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts