Jump to content

Bild på ditt djur :P

Grötmannen
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 262
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Snackade om den där vita lurvbollen, jag har blivigt biten i benet och i fingret oc´h min bror på kinden så han va tvungen å sy :D

Desutom är de inte kul när deras tunga hänger hela tin, Och så juckar dom ofta :D;)

kan vara så, men har man en hjärna, som du visserligen inte verkar ha, så är inte alla hundar lika..?

btw, om ngn sagt ngt så har jag inte orkat läsa igenom.....

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och du,

Vist kan jag tycka att dom är söta, jag bara gillar inte deras sätt,....

Och kom inte å säg att jag inte har en hjärna  :angry:

Jag har, precis som mafia kungen, inte läst allt.

Men Gunde låter lite som en rasist. Dom tycker inte om negrer pga deras sätt. Men alla är faktiskt inte likadana. :P

Men visst, du får tycka hur du vill, du har ju lixom din anledning, även fast den gör dig trångsynt.

För övrigt en bild på min katt Musse:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:angry: NazzE :P

Nej då, jag gillar inte hundar, dom kan vara söta, men dom har så stora tänder och så viks tungan in av dom och så har jag blivigt biten ett antal gånger,

Thats why (show :P ) ^_^

Precis, du har ju en anledning. Även fast man argumentera emot den rätt bra. Stora tänder? En chiuau har ENORMA tänder. :P

Och du har blivit biten flera gånger säger du. Antingen var det samma hund eller så ser du ut som ett hundben.

Jag har nog träffat fler hundar än dig och jag har aldrig blivit biten. Så nåt fel på dig måste det ju vara. :P

Men men, du får tycka illa om hundar, även fast det är dumt iom att dom är trevliga djur.

Men jag håller iaf med dig om tungan där. Den hänger fan jämt ute så man får känna deras häääääääärliga andedräckt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har, precis som mafia kungen, inte läst allt.

Men Gunde låter lite som en rasist. Dom tycker inte om negrer pga deras sätt. Men alla är faktiskt inte likadana. :P

Men visst, du får tycka hur du vill, du har ju lixom din anledning, även fast den gör dig trångsynt.

För övrigt en bild på min katt Musse:

Guuu, va gullig! :"> Har en katt som ser nästan likadan ut, fast han heter Svante! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Två bilder till måste jag visa. Iofs har jag fler jag borde visa, men som jag tyvärr inte hittar... :\

Lat Musse:

Min flickvän kysser sin (otroligt snälla och harmlösa) pudel. ;)

Jag tycker mer det ser ut som ohon pussar hundens tunga än själva hunden :P

Min moster har två pudlar, dom är sööta ;)

Fast katter e sötare, och gosigare, jäkla mamma att hon ska vara alergisk :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej :wub: dom e inge söta ;)

Urkas, jag kollade View image på din tjejs hångel bild, och hittade länken till urkas bildarkiv, och då hittade jag en bild på en bil till VC, om du gort den så kontakta mig på msn (Gunde5@hotmail.com) eller min PM.

|

| http://www.monstret.se/~urkas/bilder/vc/furore/1.png

|

'

Redigerad av Gunde5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor