Diaz Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Ville bara säga det efter som jag inte han säga det För det första så den där bilden på när han stod i så kallade grottan så var det väl ändå Vinewood skylten som man såg inga hangarfönster, för där han stod så var det inte några fönster förän lite längre inn. Och sen kan jag svära på att det inte finns nåra andra grottor. För att efter som om det inte går att gräva kan det alltså inte finnas grottor under marken heller , och sen det starkaste bevis som jag kan komma med att det är falskt är att man bara tar Getaway Underground vägen och utforska så ser man att det inte finns ett skit! DET VAR ALLT JAG HADE ATT SÄGA .......... TACK Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 det där med att man inte kan gräva är inget argument emot grottor, men även jag är skeptisk mot det där påhittet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Men om du tar Getaway Underground vägen så kan man ju se att kartan är skit tunn och att man inte ser nåra grottor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) jag har för mig en sak på en sida att det stod hur man kom till det där underjorden hur kommerm an dit in??? hur kommer man till dte där getaway underground?? EDIT:är getaway saken ett påskägg också?? Redigerad 3 december, 2004 av MotoX_driver Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 är inte säker, men det är väll ungefär samma som när man kan flyga in under vattnet i VC, det är inte ett påskägg, det är en glitch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 aldrig sett det i VC att man kan flyga under vattnet och vad är glith? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 du går till ditt safe house uppe i Vinewood ( inte madd dogg´s mansion ) utan det lite högre upp sedan går du mot väggen vid polen och vipps så trillar du ner så kan du åka runt o utfprska allt underifrån ( PS: måste ha jetpack )................................. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 ok ska nån gång prova men finns det gångar och allt möjligt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diaz Skrivet 4 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 ok ska nån gång prova men finns det gångar och allt möjligt?? Nä , asså det är bara namnet som är underground bla bla bla ... men det är typ som luft bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MotoX_driver Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts