Mr. V Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Jag har gjort uppdraget där Lance och en själv är utklädda till poliser och spränger en bar i North Point Mail. Jag har också gjort alla uppdrag med Love Fist, Motorcykelgänget och Catolina Cortez eller vad han heter (snubben med den STORA båten). Problemet är bara att jag inte har några uppdrag att göra och har ringt mig förutom Lance som är arg på mig . . . Jag undrar också vad Dollartecknet utanför det feta huset man tog över byter mer än att man får pengar av det. Vad ska jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr. V Skrivet 4 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 När jag hade gjort det sista uppdraget med Lance vid Vercetti Estate så kom det en liten film men jag missade vad det stod.... Var det något viktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr. V Skrivet 4 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Varför vill ingen hjälpa mig? Hur ska jag få uppdrag igen?? Ja just det, Kent Paul ringde o så att någon har satt ett pris på ens huvud . . . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Luve ViceCity Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 När jag hade gjort det sista uppdraget med Lance vid Vercetti Estate så kom det en liten film men jag missade vad det stod.... Var det något viktigt? NEJ ! Den filmen va inge viktig ! .. jag såg inget viktigt iaf ! .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Varför vill ingen hjälpa mig? Hur ska jag få uppdrag igen?? Ja just det, Kent Paul ringde o så att någon har satt ett pris på ens huvud . . . Editera istället för att göra tre inlägg i rad....det tar plats!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr. V Skrivet 4 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Svara på frågan istället! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr. V Skrivet 5 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Du Luve ViceCity, hur ska jag göra för att få nya uppdrag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gave Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Du måste köpa fem grejer och Print work sen kan du fortsätta. Några tipps på bra saker: The Malibou Club faste det är svåra uppdrag. Filmstudion längst upp på ön mellan dom stora öarna. Sunshine autos är också bra ligger typ vid flygplatsen. Print Work då såklart den måste du köpa. Pole position där ska du gå in till den strippan och vänta tills hon tagit 600dollar från dig sen kan du gå. Boatyard är också bra man ska bara köra ett båtlopp fast inte mot nån bara mot tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gave Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Och glömm inte att du måste göra alla uppdrag på dom grejerna. En grej till: Kaufmancabs tror jag det stavas det ligger i mitten på andra ön. Och om du inte har helikoptern så köp den längst upp i Downtown typ vid vapenaffären typ leta där.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr. V Skrivet 5 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Tack så mkt! Kommer jag kunna göra uppdrag som har med storyn att göra sedan? Måste jag köpa alla de där ställena? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr. V Skrivet 5 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Oj då! Jag såg inte att du skrev 5+Print stället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr. V Skrivet 5 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Var ligger Boatyard och Print stället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Vänstra ön... Längst ner och i mitten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LanceVance Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 (redigerad) men när du ska göra Pole Position "lönsamm" så ska du gå in till huset och fortsätta bort tille en hall och sen första rummet till vänster. Sen är det bara att njuta och räkna hur mycket du gett strippan:) Redigerad 5 december, 2002 av LanceVance Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr. V Skrivet 6 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Tack tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts