Hummler Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag gjorde första uppdraget med Tenpenny och Pulaski, där man ska döda en snubbe sen ta en dossier, det stod misson passed men sen direkt efter dog jag, nu så kan jag bara göra uppdrag med ett grönt $ ska det vara så? ringer någon efter ett tag? eller e det cp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ssfh Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag gjorde första uppdraget med Tenpenny och Pulaski, där man ska döda en snubbe sen ta en dossier, det stod misson passed men sen direkt efter dog jag, nu så kan jag bara göra uppdrag med ett grönt $ ska det vara så? ringer någon efter ett tag? eller e det cp? det ska va så tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 det ska va så tror jag Okej, ska någon ringa då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 ?+????????????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Ja det ska vara så!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
lecke Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 det ska vara så.. du ska nu börja göra uppgragen åt woo zie, som är vid det gröna $ tecknet på kartan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Aha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts