Topp3 Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jovisst fan den glömde jag den e grym , men lite jobbigt med dom som snackar i början ! Höh? Nej! Tycker den där... Johnny's Got His Gun eller vad den nu heter verkar rätt sevärd. Det passar också väldigt bra med småklipp från filmen i musikvideon. Hmm... Whiskey in the Jar-videon är rätt trevlig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Topp3: Whiskey in the jar e fan kass Är det inte där det är massa flator som festar i ett hus ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Är det inte där det är massa flator som festar i ett hus ? Sounds good to me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Är det inte där det är massa flator som festar i ett hus ? Ja, oj så hemskt. Jo, det är den. Men den ocensurerade versionen är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Hmmmm... Franz Ferdinand är bra på att göra coola videor. Ni kan kolla på dom här - Gå in på Media och välj Movies (eller om det stod Videos). 'Take me out' och 'This Fire' är häftigast. Det är mycket surrealism i deras videos, se själva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Vet nån om det finns någon sida där man kan hitta system of a down musik videos ? dom är rätt svåra att hitta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Haha,.. Va inne på blip.se som jag typ brukar vara inne på 1 gång i månaden (kommer till det ontoppiga snart/sen) och då hadde jag fått ett PM/blipmail asv Taurus, och han sa, kom till mig hemsida och kolla, han hadde 2 musik videos,.. inte jätte bra men Kan editera länken nästa månad när jag går in dit igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Hmmmm... Franz Ferdinand är bra på att göra coola videor. Ja, de är roliga. Vilken fantasifilm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Daft Punk - Da Funk är den bästa musikvideon, tveklöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 In Flames nya video till Touch of Red är ju bara för hemsk. Det är synd att de bara blir sämre och sämre. Dock måste man ändra stilen så man inte fastnar, men vafan... bättre kan de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts