Spectre Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Fan det är ju inget kul att få allt se ut som Ballas och Vagos jag har tagit över alla gängområden och jag gillar att det bara är grönt på kartan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Hehe jo jag har 134 st just nu och max ligger på ca 173 ... edit: Kan ingen skriva något för att hålla denna topic i liv? :'( . Den har ju stått helt tom i 4 dagar nu ... men det är aldrig några gangmembers där ju.. eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 (redigerad) Jag: Hehe jo jag har 134 st just nu och max ligger på ca 173 ... edit: Kan ingen skriva något för att hålla denna topic i liv? :'( . Den har ju stått helt tom i 4 dagar nu ... Du: men det är aldrig några gangmembers där ju.. eller? Vad har din fråga med min tidigare post att göra? Redigerad 15 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Jag: Hehe jo jag har 134 st just nu och max ligger på ca 173 ... edit: Kan ingen skriva något för att hålla denna topic i liv? :'( . Den har ju stått helt tom i 4 dagar nu ... Du: men det är aldrig några gangmembers där ju.. eller? Vad har din fråga med min tidigare post att göra? för att citera någon trycker du på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 jag vet. kolla mina tidigare post´s så vet du att jag inte e dum i huvvet. *host* men det ligger något i det *host*... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Buzz_40 Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 (redigerad) jag vet. kolla mina tidigare post´s så vet du att jag inte e dum i huvvet. *host* men det ligger något i det *host*... att du e dum i huvve har jag alldrig påstått o skulle aldrig göra de heller... såvida jag inte får anledning till det Redigerad 15 december, 2004 av Buzz_40 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 17 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 december, 2004 jag är rätt trög. faktiskt ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts