Tribal Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 (redigerad) Först så sparade jag på en annan. Sen då jag såg dem nya områdena så sparade jag på min huvud save då jag inte gillar att ha mer än 2 save´s (fråga inte varför) ... Redigerad 7 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Det är samma för mig men jag har två saves en som är huvudsave och en som jag vet att gymen funkar på om något händer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 (redigerad) Okej. Men du kan ju testa att göra en gym "vaccination" som någon nämnde i nån topic... edit: Om du nu skulle få en gym bugg ... Redigerad 7 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Jepp den länken ligger inlagd i "Användbara länkar" Jag tipsade Kattla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Okej ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 8 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 december, 2004 (redigerad) Ska försöka igen med glitchen. Men den här gången har jag en shamal ... edit: Flyger fortfarande men kollar då och då på stats och det visar sig att man får ungefär 1 nytt område var 3-10:e minut. Så jag har fått ca 23 nya områden just nu men det ökar sakta. Jag flyger även nord-öst den här gången istället för syd-väst. Och det värkar ge en aning mer områden än syd-väst... edit 2: Det är tydligen såhär också att om man är ute i över 20 min så kommer det alltid att ta 20 min tillbaka då det är illusioner (vad ska man säga?) när man flyger. Orka förklara edit 3: det jag skrev tidigare fungerade tydligen inte. men nu hart jag fått ca 30 nya territorium (tror jag) ... Redigerad 8 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) Det visar sig även att man kan hitta knarklangare (har en cobra på ryggen) då det finns gänområden i SF (har endast hittat dem där). Jag har bara sett dem i hamnen nära jizzi´s pleasure dome (stripklubb)... edit: Man kan inte köpa knark från dem... Redigerad 11 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Kan någon säga vad glitch betyder? Betyder inte detta att spelet inte är klart!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
deamon Skrivet 11 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 Glitch är väll typ bugg om jag inte har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 11 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 december, 2004 (redigerad) Jo det är ju typ samma sak... Redigerad 13 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Netgamer_006 Skrivet 13 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 Waowaowaowaowaowao!!!!! Häftigt som fan! Hur många territoruim kan man skaffa då? Hur många har du? ///Nwtgamer_006 (ô,^) P.S. "Tummen Upp" D.S. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 13 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 december, 2004 (redigerad) Waowaowaowaowaowao!!!!! Häftigt som fan! Hur många territoruim kan man skaffa då? Hur många har du? ///Nwtgamer_006 (ô,^) P.S. "Tummen Upp" D.S. Hehe jo jag har 134 st just nu och max ligger på ca 173 ... edit: Kan ingen skriva något för att hålla denna topic i liv? :'( . Den har ju stått helt tom i 4 dagar nu ... Redigerad 13 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) jävla R* snacka om easter egg.. jag verkar ha fått några små områden vid polisstationen (ballas) och några gula områden..men dom där mexarna är ju inte ens där!! Har åkt som fan från san andreas eftersom det måste finnas något där ute i havet...(varför göra så jävla mycket hav för?) jag spekulerar för mig själv att det kan finns nån ö där ute.. Redigerad 14 december, 2004 av DIEXEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 (redigerad) en sak är jag iallafall övertygad om. havet tar aldrig slut. du kan hålla på i år och du kommer ändå inget stans. om du har kört tex super mario 64 (lol, var ett tag sen) så kan du nog fatta då man kommer till en sorts aldrig slutande trappa. trappstegen är då oändliga ... Redigerad 14 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 en sak är jag iallafall övertygad om. havet tar aldrig slut. du kan hålla på i år och du kommer ändå inget stans. om du har kört tex super mario 64 (lol, var ett tag sen) så kan du nog fatta då man kommer till en sorts aldrig slutande trappa. trappstegen är då oändliga ... Haha minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 balders torra....jag fick några områden in SF. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 14 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 balders torra....jag fick några områden in SF. balders torra? aja bra att du lyckades ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 14 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2004 Det är ju bara att upprepa proceduren hela tiden för att se vad som i områden. den här buggen kommer jag säkert utforksa när jag börjar tröttna på spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEXEL Skrivet 15 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 (redigerad) Har gjort det där... körde med en shamal sydväst i drygt en timme...hela området norr om Los Santos var täckt med äcklig Ballas-färg och Las Venturas låg i mexikanska händer men som jag skrev i en annan tråd så finns det inga ballas i dillimore, blueberry osv. Hur kan man styra områden när det inte finns folk i det? dåligt gjort av R* Sen drog jag till LV Airport och stal den där 747 och körde snett uppåt vid Golden Gate i en timme och då visades att områderna som Ballas ägde norr om Los Santos var borta.. hmm.. Redigerad 15 december, 2004 av DIEXEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 15 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2004 Sen drog jag till LV Airport och stal den där 747 och körde snett uppåt vid Golden Gate i en timme och då visades att områderna som Ballas ägde norr om Los Santos var borta.. hmm.. har aldrig hänt mig att områden har försvunnit. endast att det motsatta gänget (vagos/ballas) har tagit över det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts