Jump to content

Bästa glitchen/hämligheten nånsin!

Tribal
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 106
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ska försöka igen med glitchen. Men den här gången har jag en shamal ^_^ ...

edit: Flyger fortfarande men kollar då och då på stats och det visar sig att man får ungefär 1 nytt område var 3-10:e minut. Så jag har fått ca 23 nya områden just nu men det ökar sakta. Jag flyger även nord-öst den här gången istället för syd-väst. Och det värkar ge en aning mer områden än syd-väst...

edit 2: Det är tydligen såhär också att om man är ute i över 20 min så kommer det alltid att ta 20 min tillbaka då det är illusioner (vad ska man säga?) när man flyger. Orka förklara :P

edit 3: det jag skrev tidigare fungerade tydligen inte. men nu hart jag fått ca 30 nya territorium (tror jag) ^_^ ...

Redigerad av BloodLine
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det visar sig även att man kan hitta knarklangare (har en cobra på ryggen) då det finns gänområden i SF (har endast hittat dem där). Jag har bara sett dem i hamnen nära jizzi´s pleasure dome (stripklubb)...

edit: Man kan inte köpa knark från dem...

Redigerad av BloodLine
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:) Waowaowaowaowaowao!!!!! ;)

Häftigt som fan! Hur många territoruim kan man skaffa då? Hur många har du?

///Nwtgamer_006 (ô,^)

P.S. "Tummen Upp" D.S.

Hehe jo jag har 134 st just nu och max ligger på ca 173 ;) ...

edit: Kan ingen skriva något för att hålla denna topic i liv? :'( . Den har ju stått helt tom i 4 dagar nu ;P ...

Redigerad av BloodLine
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jävla R*

snacka om easter egg.. jag verkar ha fått några små områden vid polisstationen (ballas) och några gula områden..men dom där mexarna är ju inte ens där!!

Har åkt som fan från san andreas eftersom det måste finnas något där ute i havet...(varför göra så jävla mycket hav för?) jag spekulerar för mig själv att det kan finns nån ö där ute..

Redigerad av DIEXEL
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

en sak är jag iallafall övertygad om. havet tar aldrig slut. du kan hålla på i år och du kommer ändå inget stans. om du har kört tex super mario 64 (lol, var ett tag sen) så kan du nog fatta då man kommer till en sorts aldrig slutande trappa. trappstegen är då oändliga :P ...

Redigerad av BloodLine
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

en sak är jag iallafall övertygad om. havet tar aldrig slut. du kan hålla på i år och du kommer ändå inget stans. om du har kört tex super mario 64 (lol, var ett tag sen) så kan du nog fatta då man kommer till en sorts aldrig slutande trappa. trappstegen är då oändliga :P ...

Haha minnen :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har gjort det där... körde med en shamal sydväst i drygt en timme...hela området norr om Los Santos var täckt med äcklig Ballas-färg och Las Venturas låg i mexikanska händer men som jag skrev i en annan tråd så finns det inga ballas i dillimore, blueberry osv. Hur kan man styra områden när det inte finns folk i det?

dåligt gjort av R*

Sen drog jag till LV Airport och stal den där 747 och körde snett uppåt vid Golden Gate i en timme och då visades att områderna som Ballas ägde norr om Los Santos var borta.. hmm..

Redigerad av DIEXEL
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen drog jag till LV Airport och stal den där 747 och körde snett uppåt vid Golden Gate i en timme och då visades att områderna som Ballas ägde norr om Los Santos var borta.. hmm..

har aldrig hänt mig att områden har försvunnit. endast att det motsatta gänget (vagos/ballas) har tagit över det...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor