Jump to content

Bästa glitchen/hämligheten nånsin!

Tribal
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 106
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

När jag startar Turf war vid vatten så spawnas motståndarna på vattenbotten och skjuter därifrån. :( Det är otroligt frustrerande. :rolleyes:

Så blev det för mig uppe vid territoriet vid båt skolan! Den enda lösningen jag såg var att sticka därifrån typ Get back to war zone kommer det fram... men det kom aldrig fram utan det enda som stod var: The hood is yours!!

Jag behövde inte göra ett skit ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

så du tror att det kanske funkar till alla dem andra områdena?

Detta inlägget var menat till Makker eftersom det verkade som han hade problem med att dom spawnade under vattnenytan... Vad vet jag, det kan ha varit en ren slump att det blev så! Men det är ju värt att testa om dom blir spawnade under vattenytan :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet att det var tillägnat åt makker men jag bara undrade om du har testat att lämna vid ett annat område. På land...

Jepp jag har testat på ett sånt område som redan fanns.. (allstå inte ett sånt "extra" område som kommer fram vid om man flyger sådär utanför banan)

Då stod det nåt med you're about to leave war zone eller nåt sånt liknande och då avslutades gäng kriget! Men du får väl testa det på ett sånt område som kommer fram när flyger sådär.. Det kanske är annorlunda med dom! vem vet?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor