ShizzHnit Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 nu fattar jag igenting kan man asså se sina gängmedlemmar gå runt i skogen sen eller? . .för jag åkte i ca 10 min och fick vagos och massa ballas gäng i SF men jag såg inte en enda j*vel där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 det är ju för att dem inte lever i skogen kanske. kolla småstäderna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 nej. vågerna ändrar riktningen... å... Men nyss prövade jag med jet pack och åkte ca 30 meter upp rakt fram och sedan bytte N:et plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 okej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HipHopDevil Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Om du inte redan har hela kartan får du den om du gör dethär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
zell1n Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Måste man begå självmord för att få nya Hoods eller räcker det med att man exempelvis flyger i 3 timmar sydväst. Jag vill nämligen inte förlora vapen, m.m. Känns onödigt i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 (redigerad) Du kan ju dejta katie zhan, för då kan du behålla vapnen när du dör. Eller så kan du som jag vända efter 1 timmes flygande/åkande... Redigerad 5 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 (redigerad) Jag håller på att flyga med en verti (Militärplanet) så nu. Har flygit i full fart i 20 minuter nu! EDIT: Fick massa gula områden och nåra lila nu! Startade ett gängkrig mot nåra ballas och taog ett teritorium! Jag behövde bara överleva första vågen!! Redigerad 5 december, 2004 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 5 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 okej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YoliT Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 (redigerad) Men jag flög i minst 20 minuter med Hydran och när jag kom tillbaks så fanns där inga nya områden. Redigerad 6 december, 2004 av YoliT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 kolla dina stats... områdena som du får kan man inte se på kartan fören man sparar spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 När jag startar Turf war vid vatten så spawnas motståndarna på vattenbotten och skjuter därifrån. Det är otroligt frustrerande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 okej ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 När jag startar Turf war vid vatten så spawnas motståndarna på vattenbotten och skjuter därifrån. Det är otroligt frustrerande. Så blev det för mig uppe vid territoriet vid båt skolan! Den enda lösningen jag såg var att sticka därifrån typ Get back to war zone kommer det fram... men det kom aldrig fram utan det enda som stod var: The hood is yours!! Jag behövde inte göra ett skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 så du tror att det kanske funkar till alla dem andra områdena? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 så du tror att det kanske funkar till alla dem andra områdena? Detta inlägget var menat till Makker eftersom det verkade som han hade problem med att dom spawnade under vattnenytan... Vad vet jag, det kan ha varit en ren slump att det blev så! Men det är ju värt att testa om dom blir spawnade under vattenytan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 (redigerad) Jag vet att det var tillägnat åt makker men jag bara undrade om du har testat att lämna vid ett annat område. På land... Redigerad 7 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 Jag vet att det var tillägnat åt makker men jag bara undrade om du har testat att lämna vid ett annat område. På land... Jepp jag har testat på ett sånt område som redan fanns.. (allstå inte ett sånt "extra" område som kommer fram vid om man flyger sådär utanför banan) Då stod det nåt med you're about to leave war zone eller nåt sånt liknande och då avslutades gäng kriget! Men du får väl testa det på ett sånt område som kommer fram när flyger sådär.. Det kanske är annorlunda med dom! vem vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 7 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 det var ju det jag undrade om du hade gjort . men jag ska testa senare om jag har tid... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 7 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2004 det var ju det jag undrade om du hade gjort . men jag ska testa senare om jag har tid... Okej Har du sparat på din savefil som du gjort eller gör storyn på eller tog du en ny plats i listan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts