Jump to content

Bästa glitchen/hämligheten nånsin!

Tribal
 Share

Recommended Posts

du måste spara för att det ska uppdateras. det var samma sak för mig. Först så kollade jag stats och då stod det 86.15 (tror jag) och då fanns det inget på kartan. Men sen när jag sparade på en ny save (pga att det kan finnas konsikvenser), så fanns det 11 st nya). En över 1/3 av landsbyggden (mount chiliad m.m. och den andra var typ lika stor som den första och fanns en aning öst. resten var ett par små områden som fanns i LS...

edit: Så spara på en ny sparenhet och kolla hur många/stora områden du har fått...

Redigerad av BloodLine
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 106
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

okej. f*n. jag hade åkt i 2 h och 30 min. men jag fick endast 11 st nya territorium...

edit: fast då hade jag en squallo...

edit 2: och om du skulle ha ett problem med att t.ex. hitta gängmedlemmar i landsbyggden i områden där det inte finns människor så kan du ta en bil med 3-4 gängmedlemmar och köra till det önskade området. för jag hittar inte en skit i whetstone...

Redigerad av BloodLine
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör så här: Skaffa t.ex en shamal, styr sedan ut planet ifrån kartan så att det t.ex åker mot sydöst. Tejpa sedan för x-knappen på handkontrollen(eller något som hållre den intryckt.) och låt det stå. Ett tips är att ha fullt på muscle och fat(då överlever han längre). På kartan kan du inte så vilka områden du får men om du går inte på Stats>Gangs så kan du se hur många territorium varje gång får.

Redigerad av alias
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hoppas det...

edit: det värkar som att man endast får territorium i områdena närmast syd-väst (whetstone/LS). så då kan man säkerligen få andra områden då man åker nord-öst (som LV). eller så kan man cirkulera hela kartan medans man åker ut i de blå. vilket kan leda till at spelet känner av att man har varit i både väst, öst, nord och syd. så då borde det komma fram områden över hela SA...

Redigerad av BloodLine
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ingen dum ide (w00t) , men det tar typ 2 dagar för han att åka runt kartan ;) .

Men det blir nog rätt jobbigt sen:

1: Hela kartan är din.

2: Efter några sekunder blir alla territorium anfallna :lol: .

3: Åk tillbaka till ett safehouse o spara fort som f#n :D .

Men bra är nog:

1: Att du får nog rätt mycket respekt (fullt?)

2: Att du tjänar lika mycket som Bill Gate : :D .

3: Att du kanske kan få mer än 100%.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ställde en hög med mynt på X igår och lät spelet stå på medans ja kollade på tv... efter ca en halvtime tog jag självmord och när ja kom tillbaks så hade jag fått områden över nästan hela landsbyggden och öknen (till och med inne i Area 69)... men inga i SF och LV... ;)

finns ju inte en jävel mitt ute i öknen... hur ska man ta över dom?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ingen dum ide :P , men det tar typ 2 dagar för han att åka runt kartan ;P .

Men det blir nog rätt jobbigt sen:

1: Hela kartan är din.

2: Efter några sekunder blir alla territorium anfallna :lol: .

3: Åk tillbaka till ett safehouse o spara fort som f#n :D .

Men bra är nog:

1: Att du får nog rätt mycket respekt (fullt?)

2: Att du tjänar lika mycket som Bill Gate : :D .

3: Att du kanske kan få mer än 100%.

har ni inte fult i respekt? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor