Jump to content

Bästa glitchen/hämligheten nånsin!

Tribal
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 106
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

jag åkte med en squallo...

edit: (rätt många edits, men men) det skall tydligen kunna gå att ta över röda territorium (triads?) enligt en på länken jag skickade förut...

edit 2: hittade även denna bild (sägs vara en knark langare från SF)...

post-31-1102090290_thumb.jpg

Redigerad av BloodLine
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

kom nyss tillbaka! varit ute i ca 2 h 30 min. men jag begick inte självmord. jag åkte tillbaka efter ett långt tag. sedan så sparade jag spelet. och då uppdaterades territorium områdena. så jag har just nu 11 nya områden! 9 i LS, 1 täcker hela SF och den sista täcker en stor del av landsbyggden!

edit: ska ta över allt nu. ger mer info senare. (sorry för dubbel post)...

Redigerad av BloodLine
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nej det behövs inte. och sen så hände det nått med min styrning då jag hade lagt ett glas på X knappen så jag var snarare så längt bort syd-öst istället (då jag skulle åka syd-väst). men jag fick ändå områden...

edit: läs ovan dem som inte vet hur/vad man ska göra...

tack det funkar som fan, ja fick en ny territum i LOS SANTOS, flög i 5 min hehe

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har suttit och fixat 100% i övertagna territorier nu :unsure: fyfan vad jobbigt det var... få se om jag orkar kolla det där sen! jag kommer absolut inte spara om det fungerar för vem orkar med ännu mera territorier

ja fick en ny terroritom, och det räckte med en wave hehe :ermm: , för att kunna få mer ,måste man flyga i 2 timmar hehe.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har inte testat det där med att åka när till vänster eller vad det var. Men när jag klarade spelet så fanns det 2 områden borta i den lilla stan vid båtskolan. En var OGF och det andra var Ballas och när dom attackerade så var det bara 2 "waves" och dom hade typ bara Basebollträn som vapen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det verkar som det fungerar för mig nu också... för så jag hade 100% i övertagna territorier och så körde jag med ett flygplan så som beskrivningen efter en stund så kom det fram i "stats" att jag endast hade 96% i övertagna territorier! Men när jag kollade runt på kartan hade inget nytt kommit fram?!!? varför?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor