Tidsam Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Det fungera inte för mig! fick inte ett piss allt var helt normalt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) har du kollat gang stats? edit: för vissa gäng områden kan ju vara svåra att se... Redigerad 3 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 har du kollat gang stats? skulle man åka båt eller flyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) jag åkte med en squallo... edit: (rätt många edits, men men) det skall tydligen kunna gå att ta över röda territorium (triads?) enligt en på länken jag skickade förut... edit 2: hittade även denna bild (sägs vara en knark langare från SF)... Redigerad 3 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag ska testa med Hydra senare... nu försöker jag få 100% i övertagna territorier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 okej. glöm inte den i LV... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 okej. glöm inte den i LV... Den har jag redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 jag ska försöka med att testa glitchen igen. har kört nån halvtimma nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) kom nyss tillbaka! varit ute i ca 2 h 30 min. men jag begick inte självmord. jag åkte tillbaka efter ett långt tag. sedan så sparade jag spelet. och då uppdaterades territorium områdena. så jag har just nu 11 nya områden! 9 i LS, 1 täcker hela SF och den sista täcker en stor del av landsbyggden! edit: ska ta över allt nu. ger mer info senare. (sorry för dubbel post)... Redigerad 3 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 nej det behövs inte. och sen så hände det nått med min styrning då jag hade lagt ett glas på X knappen så jag var snarare så längt bort syd-öst istället (då jag skulle åka syd-väst). men jag fick ändå områden... edit: läs ovan dem som inte vet hur/vad man ska göra... tack det funkar som fan, ja fick en ny territum i LOS SANTOS, flög i 5 min hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag har suttit och fixat 100% i övertagna territorier nu fyfan vad jobbigt det var... få se om jag orkar kolla det där sen! jag kommer absolut inte spara om det fungerar för vem orkar med ännu mera territorier Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag har suttit och fixat 100% i övertagna territorier nu fyfan vad jobbigt det var... få se om jag orkar kolla det där sen! jag kommer absolut inte spara om det fungerar för vem orkar med ännu mera territorier ja fick en ny terroritom, och det räckte med en wave hehe , för att kunna få mer ,måste man flyga i 2 timmar hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 finns inga fotgängare hehe :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) mmm. jag fick 11 st nya territorium efter 2 h 30 min... Redigerad 3 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Undrar vad som händer om man låter det stå hela natten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag har inte testat det där med att åka när till vänster eller vad det var. Men när jag klarade spelet så fanns det 2 områden borta i den lilla stan vid båtskolan. En var OGF och det andra var Ballas och när dom attackerade så var det bara 2 "waves" och dom hade typ bara Basebollträn som vapen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_rico6 Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Undrar vad som händer om man låter det stå hela natten? testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Vill inte riskera att förstöra mitt PS2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 ser ut som om de e värt o testa ...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Det verkar som det fungerar för mig nu också... för så jag hade 100% i övertagna territorier och så körde jag med ett flygplan så som beskrivningen efter en stund så kom det fram i "stats" att jag endast hade 96% i övertagna territorier! Men när jag kollade runt på kartan hade inget nytt kommit fram?!!? varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts