Tribal Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) Fick en länk vars information visar en hel del. Det gäller om hur man kan få tag i mera territorium än i lilla LS! Dvs att det kommer att finnas minst 8 st nya territorium att ta över i SF och LV. Och minst 80% av alla som har testat denna glitch på just den länken har lyckats och har fått cirka 3-12 nya territorium. Det man gör är att man åker så långt syd-väst (1-3 timmar) och sedan drunknar så får man nya territorium senare när man spawnar vid närmsta sjukhus... http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=161643&st=0 edit: Ett par st har även lyckats med att åka i endast 10 min. + så innehåller länken bilder... Redigerad 5 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Fick en länk av busniclas som visar en hel del om hur man kan få tag i mera terretorium än i lilla LS. dvs att det kommer att finnas minst 8 st nya terretorium att ta över i SF och LV. Och minst 80% av alla som har testat denna glitch på just den länken har lyckats och har fått cirka 3-12 nya terretorim. Det man gör är att man åker så långt nordöst (1-3 timmar) och sedan drunknar så får man nya terretorium senare när man spawnar vid närmsta sjukhus... http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=161643&st=0 edit: Ett par st har även lyckats med att åka i endast 10 min... Fattar 0,00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Kolla länken vetja. Har själv läst 6 sidor av det hela och det värkar funka. Ska testa genast... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Kolla länken vetja. Har själv läst 6 sidor av det hela och det värkar funka. Ska testa genast... Ifall att du pratar med mig så har jag kollat in länken men fattar 0 ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) Kanske R* planerade att lägga territorium utöver hela SA men de han inte färdigställa det och "gömde" det men om man gör vad som står där kommer det fram. Edit: Eller så är det ett av de 32 påskäggen. Redigerad 3 december, 2004 av alias Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag kan inte läsa igenom hela 26 sidor! Men du som läst en del... vad exakt är det man ska göra för att få det sådär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 På en karta i guiden så är det gråa och gråa områden med i sf också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) Bevis... Redigerad 5 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) du skall åka så långt syd-väst som möjligt. testa i typ 10 min. och då kan du kanske ha fått ca 3 st nya terretorium... edit: startaren av länkens topic åkte i 3 timmar och fick fullt med territorium i både badlands (landbyggden) och SF... Redigerad 5 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
makker Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Fick en länk av busniclas som visar en hel del om hur man kan få tag i mera terretorium än i lilla LS. dvs att det kommer att finnas minst 8 st nya terretorium att ta över i SF och LV. Och minst 80% av alla som har testat denna glitch på just den länken har lyckats och har fått cirka 3-12 nya terretorim. Det man gör är att man åker så långt nordöst (1-3 timmar) och sedan drunknar så får man nya terretorium senare när man spawnar vid närmsta sjukhus... http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=161643&st=0 edit: Ett par st har även lyckats med att åka i endast 10 min. + så innehåller länken bilder! När jag tar över nåt område så blir jag av med det efter ca 10 min. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) va? edit: jag skall iallfall testa nu... Redigerad 3 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jac16 Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 vad är det frö kul med att få massa gängområden??? det är ju bara jobbigt för det blir ju krig hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 När jag tar över nåt område så blir jag av med det efter ca 10 min. Ifall ditt gängområde är under attack gå in i ett Safe house och spara så tappar du inte de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 du skall åka så långt syd-väst som möjligt. testa i typ 10 min. och då kan du kanske ha fått ca 3 st nya terretorium... edit: startaren av länkens topic åkte i 3 timmar och fick fullt med terretorium i både badlands (landbyggden) och SF... Vilket håll är syd väst jag vet att väster är vänster och syd är höger och norr är upp och söder är ned på en karta... Men åt vilket håll är syd väst :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) syd är ner. väst är vänster. så åk så långt ner åt vänster som man kan... edit: jag har lagt ett glas ( ) på X, så att båten åker och åker vidare (i cirka 30 min). jag ska senare begå självmord (drunkna) och sedan när jag spawnar vid närmsta sjukhus så kan jag bara hoppas att jag får ett par nya områden... Redigerad 3 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag håller på att åka sydväst nu har satt tejp på X så jag sitter här sålänge Ska man dö för att det ska fungera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) ! JAG HAR FÅTT ETT NYTT GÄNGOMRÅDE (SNARARE SÅ HAR VAGOS FÅTT ETT) ! DET FINNS I COMMERSE I LS! BREDVID STREETRACING TÄVLINGARNA! edit: det dåliga just nu är att jag inte hittar en enda vagos j*vel! edit 2: dem kom nyss! medans jag skrev innan. men konstigt nog så var det ballas. fast än det var ett gult område. (jag hade även 100% innan jag fick detta territorium. men nu har jag 98.15 %)... edit 3: nu har jag tagit över området och det stå såhär på stats; territories hold: 54, Highest number of territories under control: 55, territory under control: 98,18 och territories taken over 96. så jag har tydligen fått mer än 1 område ! edit 4: sorry. det hade inte uppdaterats i stats. så jag hade bara fått 1 nytt område, fått 100% i territories under control m.m... förlåt för alla edits men jag vill inte göra dubbel/trippel posts... Redigerad 3 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 ! JAG HAR FÅTT ETT NYTT GÄNGOMRÅDE (SNARARE SÅ HAR VAGOS FÅTT ETT) ! DET FINNS I COMMERSE I LS! BREDVID STREETRACING TÄVLINGARNA! edit: det dåliga just nu är att jag inte hittar en enda vagos j*vel! edit 2: dem kom nyss! medans jag skrev innan. men konstigt nog så var det ballas. fast än det var ett gult område. (jag hade även 100% innan jag fick detta terretorium. men nu har jag 98.15 %)... edit 3: nu har jag tagit över området och det stå såhär på stats; terretories hold: 54, Highest number of terretories under control: 55, terretory under control: 96 och terretories taken over. så jag har tydligen fått mer än 1 område ! måste man 100% , för att göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chillen Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 syd är ner. väst är vänster. så åk så långt ner åt vänster som man man... edit: jag har lagt ett glas ( ) på X, så att båten åker och åker vidare (i cirka 30 min). jag ska senare begå självmord (drunkna) och sedan när jag spawnar vid närmsta sjukhus så kan jag bara hoppas att jag får ett par nya områden... Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tribal Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) nej det behövs inte. och sen så hände det nått med min styrning då jag hade lagt ett glas på X knappen så jag var snarare så långt bort syd-öst istället (då jag skulle åka syd-väst). men jag fick ändå områden... edit: läs ovan dem som inte vet hur/vad man ska göra... Redigerad 13 december, 2004 av BloodLine Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts