Jump to content

Bästa glitchen/hämligheten nånsin!

Tribal
 Share

Recommended Posts

Fick en länk vars information visar en hel del. Det gäller om hur man kan få tag i mera territorium än i lilla LS! Dvs att det kommer att finnas minst 8 st nya territorium att ta över i SF och LV. Och minst 80% av alla som har testat denna glitch på just den länken har lyckats och har fått cirka 3-12 nya territorium. Det man gör är att man åker så långt syd-väst (1-3 timmar) och sedan drunknar så får man nya territorium senare när man spawnar vid närmsta sjukhus...

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=161643&st=0

edit: Ett par st har även lyckats med att åka i endast 10 min. + så innehåller länken bilder...

Redigerad av BloodLine
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 106
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fick en länk av busniclas som visar en hel del om hur man kan få tag i mera terretorium än i lilla LS. dvs att det kommer att finnas minst 8 st nya terretorium att ta över i SF och LV. Och minst 80% av alla som har testat denna glitch på just den länken har lyckats och har fått cirka 3-12 nya terretorim. Det man gör är att man åker så långt nordöst (1-3 timmar) och sedan drunknar så får man nya terretorium senare när man spawnar vid närmsta sjukhus...

edit: Ett par st har även lyckats med att åka i endast 10 min...

Fattar 0,00

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

du skall åka så långt syd-väst som möjligt. testa i typ 10 min. och då kan du kanske ha fått ca 3 st nya terretorium...

edit: startaren av länkens topic åkte i 3 timmar och fick fullt med territorium i både badlands (landbyggden) och SF...

Redigerad av BloodLine
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fick en länk av busniclas som visar en hel del om hur man kan få tag i mera terretorium än i lilla LS. dvs att det kommer att finnas minst 8 st nya terretorium att ta över i SF och LV. Och minst 80% av alla som har testat denna glitch på just den länken har lyckats och har fått cirka 3-12 nya terretorim. Det man gör är att man åker så långt nordöst (1-3 timmar) och sedan drunknar så får man nya terretorium senare när man spawnar vid närmsta sjukhus...

edit: Ett par st har även lyckats med att åka i endast 10 min. + så innehåller länken bilder!

När jag tar över nåt område så blir jag av med det efter ca 10 min. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

du skall åka så långt syd-väst som möjligt. testa i typ 10 min. och då kan du kanske ha fått ca 3 st nya terretorium...

edit: startaren av länkens topic åkte i 3 timmar och fick fullt med terretorium i både badlands (landbyggden) och SF...

Vilket håll är syd väst jag vet att väster är vänster och syd är höger och norr är upp och söder är ned på en karta... Men åt vilket håll är syd väst :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

syd är ner. väst är vänster. så åk så långt ner åt vänster som man kan...

edit: jag har lagt ett glas ( :D ) på X, så att båten åker och åker vidare (i cirka 30 min). jag ska senare begå självmord (drunkna) och sedan när jag spawnar vid närmsta sjukhus så kan jag bara hoppas att jag får ett par nya områden...

Redigerad av BloodLine
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

! JAG HAR FÅTT ETT NYTT GÄNGOMRÅDE (SNARARE SÅ HAR VAGOS FÅTT ETT) ! DET FINNS I COMMERSE I LS! BREDVID STREETRACING TÄVLINGARNA!

edit: det dåliga just nu är att jag inte hittar en enda vagos j*vel!

edit 2: dem kom nyss! medans jag skrev innan. men konstigt nog så var det ballas. fast än det var ett gult område. (jag hade även 100% innan jag fick detta territorium. men nu har jag 98.15 %)...

edit 3: nu har jag tagit över området och det stå såhär på stats; territories hold: 54, Highest number of territories under control: 55, territory under control: 98,18 och territories taken over 96. så jag har tydligen fått mer än 1 område :D !

edit 4: sorry. det hade inte uppdaterats i stats. så jag hade bara fått 1 nytt område, fått 100% i territories under control m.m...

förlåt för alla edits men jag vill inte göra dubbel/trippel posts...

Redigerad av BloodLine
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

! JAG HAR FÅTT ETT NYTT GÄNGOMRÅDE (SNARARE SÅ HAR VAGOS FÅTT ETT) ! DET FINNS I COMMERSE I LS! BREDVID STREETRACING TÄVLINGARNA!

edit: det dåliga just nu är att jag inte hittar en enda vagos j*vel!

edit 2: dem kom nyss! medans jag skrev innan. men konstigt nog så var det ballas. fast än det var ett gult område. (jag hade även 100% innan jag fick detta terretorium. men nu har jag 98.15 %)...

edit 3: nu har jag tagit över området och det stå såhär på stats; terretories hold: 54, Highest number of terretories under control: 55, terretory under control: 96 och terretories taken over. så jag har tydligen fått mer än 1 område :D !

måste man 100% , för att göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

syd är ner. väst är vänster. så åk så långt ner åt vänster som man man...

edit: jag har lagt ett glas ( :P ) på X, så att båten åker och åker vidare (i cirka 30 min). jag ska senare begå självmord (drunkna) och sedan när jag spawnar vid närmsta sjukhus så kan jag bara hoppas att jag får ett par nya områden...

Tack :blink::D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

nej det behövs inte. och sen så hände det nått med min styrning då jag hade lagt ett glas på X knappen så jag var snarare så långt bort syd-öst istället (då jag skulle åka syd-väst). men jag fick ändå områden...

edit: läs ovan dem som inte vet hur/vad man ska göra...

Redigerad av BloodLine
Länk till kommentar
Dela på andra sidor