W-Master Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Jag och en kompis fick farsans gammla raid sport, och nu ska vi renovera upp skiten... Har ni snöskoter??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 no Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Här i Stockholm har man ingen nytta av en snöskooter men det skulle vara kul att ha en uppe vid landstället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 4 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Ja, jag bor i TIMRÅ! Fast på landet utanför Förut åkte alla skoter men nu e de inte så många Skoter-spåret går alldeles brevid vårat hus cirka 10 meter, jobbigt i bland av allt motor ljud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 då börjar forumet få slut på bra saker o snacka om när man frågar vilka som har snöskoter... inget illa mot dig W-Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Tror det bara är du på hela forumet som har en skoter eftersom hälften kommer från Sthlm's trakten och typ resten nedanför... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 4 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2002 Min mammas nya kille hade en skoter förr...Han sålde den i brist på pengar... Men han som köpte den är bekant med honom så man fick åka lite ändå.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 5 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 (redigerad) Tror det bara är du på hela forumet som har en skoter eftersom hälften kommer från Sthlm's trakten och typ resten nedanför... Sorry, men jag e bara så glad att jag fått en skoter, de e ju kul å köra, Man kan väl ha skoter även fast man bor i Fjollträsk Redigerad 5 december, 2002 av W-Master Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Ja så här ser våran ut fast det där är en årsmodell gamlare än vår och vi har en SXR 600-02 och det är en SXR 700-01 dom e nästan lika danna!här är den! snygg va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
W-Master Skrivet 5 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 Ja så här ser våran ut fast det där är en årsmodell gamlare än vår och vi har en SXR 600-02 och det är en SXR 700-01 dom e nästan lika danna!här är den! snygg va? VILKEN JÄVLA HÅRD SKOTER jag får väl nöja mig med mi ockelbo 4000 långbandare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kloak_råttan Skrivet 5 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2002 gar ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 6 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2002 Mm!!så jävla kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
color Skrivet 10 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 december, 2002 Mm!!så jävla kul! Jag bor i stockholm. Jag har bara en cross Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 11 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 december, 2002 jag har alldrig åkt snöskoter! men jag vill!! jag vill åka!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Simon_ume Skrivet 15 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2002 Jag har precis investerat i en Yamaha RX1 som jag har i stugan, där kan jag köra på havsisen och allt! DEN GÅR FORT SOM F*N!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts