Stoffe Skrivet 8 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2002 Har nån en manual för Import/Export-garaget i Portland? Eller vet nån en sida som har det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2002 Det är bara att samla in alla bilarna. Det hänger en lista på vägen där det står vilka bilar dom vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
croolie Skrivet 8 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2002 Hmm... fattar inte vart garagen är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2002 Jag vet väl att det är en lista på väggen. Problemet är att det är svårt att hitta dem. Och garaget är i hamnen. när du har kommit in på hamnområdet, ser du en parkeringsplats med tre bilar. (Kuruma, Perennial, Mule.) Kör över parkeringsplatsen och sväng höger. Kör in i gränden. När gränden tar slut, sväng nordöst. Garaget är framför dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 9 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2002 alla bilar är färhållandevis enkla förutom Mr. Whoopie, men ett tips om du vill ha tag på den är att ta polisuppdrag eller göra den mer vanlig på hedagardens magiska sät.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2002 Men jag har det till PS2. Hedagarden kan väl inte göra det på PS2? Jag hittar inte heller nån bus. ( Jag kan stava, men på listan står det bus och inte buss.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 10 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2002 på ps2 kan det bli ganska svårt faktiskt.. hmm. bara att bita ihop och leta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2002 Nu har jag Mr. Whopee... men jag hittar fortfarande inte nån bus.( Jag har bara Bus och Dodo kvar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2002 jag har sett flera bus'ar i portland.....vi bron såg jga en.....kolla där.....hur ser Mr.Whopee ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2002 hur ser Mr.Whopee ut? ljusblå me en stor mjukglass på taket...de spelar en melodi också!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 11 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2002 dodon kan va ganska svår att få tag på om man inte kommit till 3dje ön och det är väl därgör du inte har den.. eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 12 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2002 Jepp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2002 Jag fick hålla på länge för att få securicar och bus!! men vad är hedagardens magiska sätt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 12 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2002 att göra bilen mer vanlig genom att ändra lite i fordon filen i datamappen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2002 Securicar är faktiskt inte så svår... Jag menar om man nu har gjort uppdraget "Van heist" så vet man var den kör... bara att stjäla den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2002 mmmmm. det e klart men nu har jag gjort allting i spelet utom röda taxin så den väntar jag på...,.,.,.,., Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2002 Ahhhhhhhh... ,nu har jag bussen . Fast jag VET att jag måste vara på 3:e ön för att lägga vantarna på den där jä**a Dodo'n. >Suck:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2002 GRRRR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 14 juli, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2002 Hmmm... kanske lite onödigt att skriva det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 15 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2002 samlar du posts-- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts