alias Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Måste man stå i något speciellt läge eller trycka på någon speciell knapp för att hugga huvudet av folk med katanan direkt? Jag vet att det här är en mycket onödig topic men jag måste få veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 R1+trekant kanske? Vet inte. Tror det. R1 behövs nog i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Om jag trycker trekant så sparkar han till dem för jag har varit på LV:s gym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CJ* Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Om jag trycker trekant så sparkar han till dem för jag har varit på LV:s gym. R1 + O, borde det va Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alias Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Då hugger han som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) det blir ju combo om man trycker på O 3 gånger... sista slaget blir då Headcut.. eller?.. Redigerad 3 december, 2004 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spectre Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Om man siktar uppåt så hugger jag huvudet av folk. Fast det kanske bara var tur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_rico6 Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 det är slumpen som avgör helt enkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 mage huvud bröst.. ole dole doff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShizzHnit Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 vart kan man hitta katana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kattla Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 vart kan man hitta katana? Sök så skall du finna. Finns många vapen trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts