Noxzist Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 hejsan! Jo nu e det dags för mig att fixa ett nytt antivirus, men vilket ska jag välja? kan ni ge förslag, varför och så på vilket ni rekomenderar, inte NORTON och PANDA bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Www.avast.com Avast ! det är bra och gratis ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Det här lär vara ett av de bästa. NOD32 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 F-Secure, men det är ju inte gratis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Inte gratis, men ett av marknadens bästa: Kaspersky AntiVirus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 vigge: yeah jag installerade det nu det fongkar fint arvid: min polare har nod32 och det kronglar bara... kommer ihåg på ett lan då ett virus spred sig, det vad bara datorn med nod32 som hade problem med det. everest: jo jag har det på skiva (2002) och har haft det, men man kunde inte avaktivera automatic skyddet så det verkade skit m.m tack iaf allihopa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts