Topp3 Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Jag ville inte verka dum i huvudet.. Nej, du verkar ju mycket klokare nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 men åh.. skulle det göra dig smartare när du säger sanningen efteråt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 4 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Stör det er att jag ljög om en sån liten sak ,eller?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 (redigerad) Stör det er att jag ljög om en sån liten sak ,eller?! Nej, men det var väll onödigt? Förövrigt har jag en dejt med Claes Elfsberg nu, hejdå! Redigerad 4 december, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_killen Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 Varför köpte du det inte här i sverige?? spel från USA funkar typ inte på svenska xboxar!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 (redigerad) Om han nu spenderar pengar på att importera det så tror jag nog han antagligen har en moddad xbox eller en från usa.... Redigerad 6 december, 2004 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 5 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2004 (redigerad) så tror jag nog han antagligen har en moddad ps2 eller en från usa.... Hoppas jag inte, eftersom han hade köpt Halo2, och det bara finns till X-boX... På grund av bristande intelligens samt kunnighet inom området ursäktar jag mig i förväg, om det nu är möjligt att spela Xbox-spel på en moddad ps2:a... Redigerad 5 december, 2004 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 6 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Jag har fakstiskt köpt mitt xbox i Usa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2004 Hoppas jag inte, eftersom han hade köpt Halo2, och det bara finns till X-boX... På grund av bristande intelligens samt kunnighet inom området ursäktar jag mig i förväg, om det nu är möjligt att spela Xbox-spel på en moddad ps2:a... ursäkta felstav, hade Fredrico och hans importerade ps2 och MGS3 i baktankarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts