Master_sage Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag vet att det här låter lite knäppt men.. kan någon säga alla namnen på alla banor i halo2? dem som har klarat ut det allså. Jag ville bara veta vad alla banor heter... snälla... fråga inte varför! Skulle vara jätte tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jo du får dem gärna om du förklarar varför.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Ok...så här är det Jag och en kille som är rätt störig har slagit vad om 20 kr ..vem som klarar alla banor i halo2 först och jag har inte ens fått det än.. så jag skulle vara väldigt tacksam om du kan säga alla banor i halo 2...om du har klarat halo 2 asså! Snälla ...säg bara all banor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) Spoiler-varning dåva.. |\_| THE HERETIC | \|_ Movie Briefing | |\_| ARMORY | \|_ Mission Information | |\_| CAIRO STATION | \|_ Pre-mission Information | |_ Home Field Advantage | |_ Priority Shift | |_ Authorized Personnel Only | |_ Return to Sender | |\_| OUTSKIRTS | \|_ Pre-mission Information | |_ They'll Regret That Too | |_ A Day At The Beach | |_ Speed Zone Ahead | |\_| METROPOLIS | \|_ Pre-mission Information | |_ Ladies Like Armor-Plating | |_ This Town Ain't Big Enough for Both of Us | |\_| THE ARBITER | \|_ Pre-mission Information | |_ A Whisper in the Storm | |_ To the Hunt | |\_| ORACLE | \|_ Pre-mission Information | |_ Hey, Watch This! | |_ Dead or Alive... Actually, Just Dead | |\_| DELTA HALO | \|_ Pre-mission Information | |_ Helljumpers | |_ You Break It, You Buy It | |_ Off the Rock, Through the Bush, Nothing But Jackal | |\_| REGRET | \|_ Pre-mission Information | |_ Testament | |_ One Way Ticket | |_ Sorry, Were You in the Middle of Something? | |\_| SACRED ICON | \|_ Pre-mission Information | |_ Uncomfortable Silence | |_ Buyer's Remorse | |_ 100,000 Year's War | |\_| QUARANTINE ZONE | \|_ Pre-mission Information | |_ Objects in the Mirror are Larger Than They Appear | |_ Healthy Competition | |_ Shooting Gallery | |_ That Old, Familiar Feeling | |\_| GRAVEMIND | \|_ Pre-mission Information | |_ Inside Job | |\_| UPRISING | \|_ Pre-mission Information | |_ Oh, So That's How it Is | |_ Step Aside, Let the Man Go Through | |_ Fight Club | |\_| HIGH CHARITY | \|_ Pre-mission Information | |_ Cross-Purposes | |_ Please, Make Yourself at Home | |_ Sanctified | |_ Once More, With Feeling | |\_| THE GREAT JOURNEY | \|_ Pre-mission Information | |_ Your Ass, My Size-24 Hoof | |_ Backseat Driver | |\_| HALO 3 TEASER http://db.gamefaqs.com/console/xbox/file/halo_2_a.txt Redigerad 3 december, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Hej, jag har Halo 2 och har klarat ut det 3 gånger, man vad är Halo 3 TEASER? Nån slags reklar för Halo 3`? om det ens ska komma, själv fattade jag inte slutet men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Hej, jag har Halo 2 och har klarat ut det 3 gånger, man vad är Halo 3 TEASER? Nån slags reklar för Halo 3`? om det ens ska komma, själv fattade jag inte slutet men Nej det är så att om man lyckas knäcka ett visst lösenord så får man spela första banan i Halo3 och vara bland de första att spela hela spelet när det kommer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Altså,.. någon som vet mer om det? vet du te.x hur? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Altså,.. någon som vet mer om det? vet du te.x hur? :S Nej typ inte, vet bara om en som har knäckt det och han vill inte säga något(förståeligt). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Tack!! Men jag tror inte på att det finns en HALO 3 TEASER !! Hur skulle dem hinna göra första banan i halo 3 ? Men man vet aldrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Men för f*n LÖSENORD? vart,... ingenkod eller någonting behövs för att spela i vanligafall, och det fins inte en enda lapp/dator som innehåller ett lösenord man måste ha för att göra n¨ågonting annat, det fins inte, hur f*n skulle dom då kunna göra det dr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag har också en fråga till! Såg någon av er "kontroll" när dem visade lite av halo2 och SA? Isånna fall.. banan dem visade i halo2 ...vilken bana var det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 (redigerad) Såg inte dom, men dom fins på nätet, fins länk på gtasajten i en av dom 6 senaste nyheterna Iaf San Andreas Redigerad 3 december, 2004 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Jag har också en fråga till! Såg någon av er "kontroll" när dem visade lite av halo2 och SA? Isånna fall.. banan dem visade i halo2 ...vilken bana var det ? Du menar den där i staden, eller vad det var? Den banan finns inte i spelet. Den har bara använts som reklamgrej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Japp, i en trailer är det en bana som verkar as cool, som utspelar sig i en stad på jorden, fins dock inte med i spelet, vad jag vet :'( Fast vist fins det banor på jorden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Tack! Så det är bara en reklam bana? Vilken tur... Jag trodde att jag typ hade fel på spelet eller nåt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Ljuger du för oss? du sa ju i första att du inte ens fått spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 4 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 OK...Jag ljög då!! Jag har varvat det 5 gånger! :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Ok, en gång är okey,... men,.. varför ville du veta det isf? om du redan varvat det och, då har du ju alla banor inne på displayen för co-op eller SP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 4 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 OK...Jag ljög då!! Jag har varvat det 5 gånger! :"> Tror du att någon tror på dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 4 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 december, 2004 Jag ville bara veta om det var samma version...jag beställde USA-Import. Jag ville inte verka dum i huvudet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts