Jump to content

True Crime

Galenhund
 Share

Recommended Posts

Jag har aldrig spelat TC, har inga planer på att göra det heller. Jag har bara en fråga, stämmer det att det förkommer drakar, zombies och annat smått och gott. För det låter som ett riktigt dåligt skämt i mina öron.

Det stämmer tråkigt nog.

Det drar ner på betyget väldigt mycket, om jag säger så. Tar bort all känsla, det känns fel helt enkelt.

Annars ett roligt spel (iallafall till konsol), roliga uppdrag. Vissa tycker dock att dom är väldigt enformiga...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det stämmer tråkigt nog.

Det drar ner på betyget väldigt mycket, om jag säger så. Tar bort all känsla, det känns fel helt enkelt.

Annars ett roligt spel (iallafall till konsol), roliga uppdrag. Vissa tycker dock att dom är väldigt enformiga...

Jag har inte spelat till konsol, men till pc så är det svårt att hitta ett sämre spel...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har aldrig spelat TC, har inga planer på att göra det heller. Jag har bara en fråga, stämmer det att det förkommer drakar, zombies och annat smått och gott. För det låter som ett riktigt dåligt skämt i mina öron.

roligt att du nämner det ;) tänkte precis starta en topic om hur dåligt de är att de kommer drakar och sånt, tyckte spelet var helt OK tills... ja, drakar och liknande ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

True Crime är nog det sämsta spel jag köpt till min PS2. Spelet är enformigt, buggigt och helt enkelt värdelöst i alla avseenden. En kul grej finns det faktist med spelet, nämligen att utforska alla miljoner buggar och glitchar som finns. Vet inte om detta är en nyhet men tar upp det ändå.

Åker man med motorvägen så långt ut i kartans kant som möjligt märker man att spelet i stort sätt bara är ihopslaffsat. Träd står i luften, likaså hus och marken är unsolid på vissa platser. Städer finns men går inte att utforska, ja... Vad kan man mer säga om detta skitkassa spel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag klarade ut TC på 4 dagar, hur jävla lätt som helst. Ångrar verkligen att jag köpte det, det finns så jävla mycket skit:

1. Kort story

2. Enformiga uppdrag

3. Dålig styrning på bilarna

4. inga motorcyklar (inte vad jag vet iallafall)

5. Tråkig miljö (staden ser likadan ut)

hålelr helt och hållet med :angry:

fast storyn var ju inte såå kort.. man kan ju välja liksom good cop bad coop...

fast jag HATAR att varje människa i hela stan kan kung fu? :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...

True Crime är bra spel i sig men det hade varit såå mycket bättre om dem hade tagit sig tid att göra spelet, hela staden är likadan :D den skulle ha varit mer som i gta spelen där ingen stadsdel är den andra lik, ja den delen med drakar zombies o svävande spöken förstör hela spelet o man borde ha gjort bilarna bättre(går för sakta automat växlade osv) annars är det ett bra spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor