Diezl Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Hej Jag och ett par kompisar ska spela in film med skolan och vi ska ett par scener med instormande poliser i ett hus... Då tänkte vi ala cs-stil att ha gasmasker. Så jag undrar om någon vet var man kan köpa en gasmak? Helst då med både mun och ögonskydd... Alltså inte bara över munnen. Och den behöver inte vara (men är helt okej om den) är äkta (fungerande), bara man kan andas . Helst tips på affärer, inte på blocketannonser etc. Fast om någon har någon instruktion hur man gör en egen så är det välkommet också... Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 3 december, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Hittade ett ställe som säljer ! Tråden kan låsas nu... Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Hittade ett ställe som säljer ! Tråden kan låsas nu... Diezl Du kan ju säga var nånstans om nån mer vill ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Du kan ju säga var nånstans om nån mer vill ha w0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 jag vill ha jag vill ha jag vill ha snäääääääääääälla min kompis storebrorsa har en skita cool gasmask Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Finns på biltema... ...fast den täcker inte ögonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 har man gasmasker på cs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 har man gasmasker på cs? En i CT har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Vad i helvete ska man med en gasmask till när man stormar ett polishus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 Vad i helvete ska man med en gasmask till när man stormar ett polishus? Dom ska inte storma ett polishus och antagligen har dom gasmaskerna mot rök från t.ex rökgranater och för att se coolare ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 3 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2004 En i CT har det. SAS snubben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts